G: Oireet possurokotteesta ja milloin ilmaantuivat?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Tiistaina sain piikin klo 14 pintaan, iltasella käsi hieman kipeytyi. Seuraavana päivänä (ke) käsi oli selvästi klipeämpi ja sain nostettua sitä vain noi 45 astetta ilman kipua. Torstaina käsi nousi jo vaakatasoon ilman kipua ja tänään, eli perjantaina käsi nousee ylös saakka ilman kipua, joskin siinä on sellainen jännä tunne, ihan kuin joku vähän puristaisi kättä haban kohdalta. Viime yönä pystyin nukkumaan jo käden päällä.

Ei muita oireita, enkä joutunut ottamaan särkylääkettä.

Vauva 8kk ei saanut lainkaan oireita.

m
Eilen sain, tunnin päästä alko käsi kipeytyä ja edelleen äärettömän kipeä vaikka särkylääkettä otankin. Poikakin sai eilen, mutta sillä ei ole ollut mitään oireita vaikka tavallinen influenssarokote aiheutti ärtyisyyttä, nuhaa ja yskää.

äitee
Eilen puolenpäivän maissa sain rokotteen.pisto ei tuntunut yhtään eikä huonoa oloa tullut. Kotona noin neljän tunnin kuluttua hieman kuumotusta kädessä, ei kipua koko iltana. Hieman iltapalelua enemmän kuin normaalisti ,yöunta ei käsi haitannut lainkaan. Aamulla olkavarsi tuntuu jännän painavalta, vain vähän jomottaa pistokohtaa.

täällä
Tiistaina sain, käsi tuli vähän kipeeksi ja olin väsynyt sen päivän ja vähän seuraavanakin. Ei muuta. Poika sai eilen, pari kertaa yöllä mölähti, mutta ei muuta.

Eilen puolen päivän jälkeen on tytöt saanut. Pienemmälle nousi illalla kuume ja yöllä oli vähän vaikea nukkua pistokohdan takia, isompi nukkui yönsä kuin tukki, mutta nyt makaa sohvalla katsomassa muumia ja kuumetta. :|

poika sai eilen klo 14
ja ei ainakaan vielä mitään oireita. Menee vähän ohi asian, mutta sain itse jäykkäkouristusrokotteen kesällä, ja siitä oli käsi tolkuttoman kipeä viikon...

vieras
Toissapä-ivänä sain rokotteen ja eilen illalla nousi 37.5 lämpöä, alkoi päänsärky ja jäseniä kolottaa. Tänä aamuna kun nousin tuntui ettei mulla ole tukkaa ollenkaan :D siis oikeasti! Mutta tää ei liity rokotteeseen !!! vaan kävin suihkussaillalla ja oli jotain uutta hoitoainetta ja nyt tukka tuntuu ettei sitä ole, siis tuntuu niin ohuelta ja lättänältä:) Kuumetta en ole nyt mitannut.

Snoopy
Alkuperäinen kirjoittaja poika sai eilen klo 14:
ja ei ainakaan vielä mitään oireita. Menee vähän ohi asian, mutta sain itse jäykkäkouristusrokotteen kesällä, ja siitä oli käsi tolkuttoman kipeä viikon...
Peesi, jäykkäkouristus paljon kivuliaampi!

Yhteistyössä