G: Nuorempi vai vanhempi?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä olisi reilusti vanhempi?
10 vuotta 20 vuotta? Vastaan sit ku kerrotte ensten. :D

No MUN mittapuulla joku 20-30 vuotta on jo reilusti vanhempi. Sama ikäero ei tietenkään voi täysin toteutua näillä ikävuosilla toisin päin, mut joku 10 vuotta siihenkin suuntaan vois olla mahdollinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä olisi reilusti vanhempi?
10 vuotta 20 vuotta? Vastaan sit ku kerrotte ensten. :D

No MUN mittapuulla joku 20-30 vuotta on jo reilusti vanhempi. Sama ikäero ei tietenkään voi täysin toteutua näillä ikävuosilla toisin päin, mut joku 10 vuotta siihenkin suuntaan vois olla mahdollinen...

No jos ottaisin 10vuotta nuremman se ois 11v, että ei kiitos. :whistle: :D Joten "pakko" valita sit se päälle 40vuotias.

Exä (viimeisin) oli mua 13v. vanhempi.. Ehkä vähän vanhemman miehen ottaisin..Vaikkei se ikä oikeastaan merkkaa mitään.

On mulla ollu itseä nuorempiakin miehiä, tosin ei-niin-vakavissa suhteissa :p

Tällä hetkellä vanhemman koska jos "ottaisin" huomattavasti nuoremman olis se jo laitontakin. Mutta sanotaan parinkymmenen vuoden päästä niin toki ottaisin nuoremman. :D Ukko kulta kun täyttää 40, vaihdan sen kahteen 20vuotiaaseen :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Tällä hetkellä vanhemman koska jos "ottaisin" huomattavasti nuoremman olis se jo laitontakin. Mutta sanotaan parinkymmenen vuoden päästä niin toki ottaisin nuoremman. :D Ukko kulta kun täyttää 40, vaihdan sen kahteen 20vuotiaaseen :D ;)

Minä lupasin äijän pitää viisikymppiseksi ja ottaa kaksikymppisen ja kolmekymppisen tilalle... Enemmän vaihtelua :saint:

mulla on 14vuotta vanhempi mies ja tuntuu tosi passelilta tää, vanhuusvuosinakaan ei ainakaan nyt ajatuksena tunnu liian isolta erolta, sopivalta. Naimisissa ollaan ja on lapsia. jos ero tulis, ihan varmasti katselisin itseäni vanhempia. näin olen tehnyt aina.

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:

:D :D

Yhteistyössä