G: Nautintoaineista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelugallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelugallupisti

Vieras
Jos pitäisi valita yksi näistä, mikä se olisi?

Miehesi
1) juo viikottain 20 ravintola-annosta alkoholia
2) polttaa päivittäin 15 savuketta
3) polttaa kaksi kertaa kuukaudessa kannabista
4) käyttää kokaiinia neljä kertaa vuodessa

3 on mielestäni pienin paha noista. 15 tupakkaa päivässä on paljon ja siihen menee paljon rahaa. Päivittäinen tupakointi lisää syöpäriskiä huomattavasti enemmän, kuin 2 marisätkää kuukaudessa. Tupakoitsija muutenkin haisee pahalle. Alkoholikin on suurempi paha, kokaiinista puhumattakaan.

Jos nuista, ni 2. Poltan ite päivittäin, mut 15 savuketta on melko paljon. Puolet tuosta vois joskus mennä.

1 ei sen takia, ett en kykenis juomaan nuin paljoa, 3 ja 4 on vastoin elinikäistä lupaustani olla käyttämättä huumeita ikinä. Ja onpa mulla stereotyyppinen kuva huumeita käyttävistä, mitkä ei ihan vastaa mun ihannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jos nuista, ni 2. Poltan ite päivittäin, mut 15 savuketta on melko paljon. Puolet tuosta vois joskus mennä.

1 ei sen takia, ett en kykenis juomaan nuin paljoa, 3 ja 4 on vastoin elinikäistä lupaustani olla käyttämättä huumeita ikinä. Ja onpa mulla stereotyyppinen kuva huumeita käyttävistä, mitkä ei ihan vastaa mun ihannetta.

Näin taas luon väärin/jätin lukematta huolella. Hitto! No joo, samoin kuitenkin, tuo 2 miehelle.

Tää on kyllä tosi vaikea... Tupakointia en voi sietää yhtään, enkä kyllä katselis tuollaista ryyppäämistäkään joka viikkoa. 3 ja 4 vaihtoehdotkin on hyvin huonoja...

Eli en kyllä vois valita mitään noista.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Tää on kyllä tosi vaikea... Tupakointia en voi sietää yhtään, enkä kyllä katselis tuollaista ryyppäämistäkään joka viikkoa. 3 ja 4 vaihtoehdotkin on hyvin huonoja...

Entäs kun tässä olisi pakko, valitse!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:

Entäs kun tässä olisi pakko, valitse!

No, sitten 4 :o

Oikeesti en vaan voi sietää röökin hajua yhtään, joten en vois olla ihmisen kanssa, joka polttaa. Jos mun mies sitten käyttäis vain ja ainoastaan 4 kertaa vuodessa kokaiinia, eikä siis joisi tai muuta sitten ollenkaan, niin se ehkä häiritsisi vähiten meidän perhe-elämää. Kokaiini kai käsittääkseni on hajutonta ja savutonta ;) Paitsi, se ehkä tarkoittais sitä, että miehellä olis jotain kytköksiä rikolliseen toimintaa muutenkin, joten sitä taas en tietenkään haluais tai voisi hyväksyä. Ja sitten se tarkoittai myös sitä, että hän kävis neljästi vuodessa ilmeisesti bilettämässä... se olis aika paljon nykytilanteeseen verrattuna, mutta ehkä mä sen kanssa silti oppisin hyvinkin elämään =) Sillä kotiin ei kokaiinilla kyllä olis asiaa.
Mutta ei... aika järkyltä tuntuis kyllä huumeidenkin käyttö :/

Yhteistyössä