G: Nalkutatko?

uusi onni
Samoin, exälle "oli pakko" nalkuttaa joskus, mutta nykyiselle ei koskaan. Kyllä voi miehet olla erilaisia, kuten naisetkin !

Ketkä sopii toisilleen, ketkä ei. Jos elämä on jatkuvaa nalkutusta, niin kannattaa kyllä kaksi kertaa miettiä onko järkeä jakaa elämänsä sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa asiat ei ota sujuakseen....
 
Mitä on nalkuttaminen? Jos joutuu sanomaan jostakin asiasta monta kertaa, niin onko se nalkuttamista? Minä en nimittäin ala siihen, että tekisin kaiken itse. Mieluummin sitten sanon vaikka sata kertaa, oli se sitten nalkuttamista tai ei :D
 
mona
Meilä joutuu nalkuttaa jos haluu et banaanin kuoret ei oo joka päivä pöydällä. Oon sanonu et sen jälkeen ku ne löytyy roskiksesta en nalkuta enään. Mut kait se sit haluu et mä nalkutan.. :)
 
Minä en nalkuta. Mutta olen joutunut opettelemaan siitä luopumista. Jos joku asia ei tapahdu, teen sen itse tai sitten se saa olla tekemättä. Montaa kertaa en sano, yleensä en edes kahta kertaa. Tiskit saa seistä tiskialtaassa vaikka maailman loppuun asti, ostan vaikka uuden astiaston mutta en huomauta tiskaamisesta, koska mies kyllä näkee kun astiat on kaikki likaisena.
 

Yhteistyössä