vieras
Kyl se toi Deppin Johnny on ku tykkään. Elokuvia en oo tosin ehtiny vähään aikaan kattomaan.
olikos se hjuva?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pidän minna haapkylästä, samuli edelmanista, kari-pekka toivosesta,
ja viimeksi nähnyt wall-e =)
Piditkö siitä austen-leffasta? Minusta parempi oli Miss Austen regrets, en tiedä onko se vielä Suomessa ilmestynyt. Tämä jalanjäljissä oli vähän turhan kepeä minun makuuni =)Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hmmm... Eilen illalla katsoin Jane Austenin jalanjäljillä. Pidän monista näyttelijöistä, tässä pientä listaa:
-
No ei mulla olleet mitkään mielettömät odotukset homman suhteen. Halusin nähdä kaunista englantilaista maaseutua ja kauniita empirelinjaisia pukuja, hieman ontuvaa kosiskelua jne. Sain mitä halusinkin. xDAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Piditkö siitä austen-leffasta? Minusta parempi oli Miss Austen regrets, en tiedä onko se vielä Suomessa ilmestynyt. Tämä jalanjäljissä oli vähän turhan kepeä minun makuuni =)Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hmmm... Eilen illalla katsoin Jane Austenin jalanjäljillä. Pidän monista näyttelijöistä, tässä pientä listaa:
-
noooh, ei noussut musta esim monsterit oy tasolle, mutta olihan se pikkukiva =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:olikos se hjuva?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:pidän minna haapkylästä, samuli edelmanista, kari-pekka toivosesta,
ja viimeksi nähnyt wall-e =)
ja viimeksi näin sen eilisen bruce williksen leffan mikä tuli neloselta päivällä...