G : Naapurin lapset ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten teillä:

- Saako lapset syödä teillä ( naapurin ) , jos käyvät päivittäin ?

- Saavatko olla teidän trampoliinilla milloin haluavat ?

- saavatko kävellä sisään teille , kun huomaavat teidän tulleen kotia ( töistä / tarhasta) ?

- Saavatko olla teillä lähes joka viikonloppu yötä ?

Siinäpä kysymykset ?

-Saavat syödä
-Saisivat olla trampoliinilla jos sellainen olisi.
-Eivät saa suoraan kävellä sisään vaan kysyvät toki ensin sopiiko. Ihan aina ei sovi.
-Tykätään yövieraista joten joo.

Vastaan kysymyksiin sillä olettamuksella että kyseessä on lapsi josta tykätään koko perhe. Meillä käy muutama muksu jotka ovat niin vakiokalustoa ettei heidän läsnäoloa edes huomaa.

No meillä on iso perhe ja yksi lisälautanen lapselle löytyy aina :) näin oon toiminu jo esikosta alkaen joka on nyt 16v eikä oo kukaan lapsi vielä minua vararikkoon vieny.'
Ei oo tarmboliinia mut jos olis ni ei sais pomppia ilman mun lapsia ja meidän säännöillä mentäis.
Kyllä meillä saa lapset tulla ja mennä päiväsaikaan, nukkuma ajat on asia erikseen. Sekä n. tunti rauhoittumsita illalla kotiporukan kera ja vieraat omaa kotiin.
Yökyläilijöitäki mahtuu aina, ei oo ollu koskaan tarvetta rajoittaa, mut meidän säännöillä ja nukkuma-ajoilla mennään :)

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
No meillä on iso perhe ja yksi lisälautanen lapselle löytyy aina :) näin oon toiminu jo esikosta alkaen joka on nyt 16v eikä oo kukaan lapsi vielä minua vararikkoon vieny.'
Ei oo tarmboliinia mut jos olis ni ei sais pomppia ilman mun lapsia ja meidän säännöillä mentäis.
Kyllä meillä saa lapset tulla ja mennä päiväsaikaan, nukkuma ajat on asia erikseen. Sekä n. tunti rauhoittumsita illalla kotiporukan kera ja vieraat omaa kotiin.
Yökyläilijöitäki mahtuu aina, ei oo ollu koskaan tarvetta rajoittaa, mut meidän säännöillä ja nukkuma-ajoilla mennään :)

löytyisko 5 lisälautasta? Meillä naapureita joka suunnalla ja kaikkialla lapsia ja vastaan ap:n kysymyksiin: saa,saa, ei ilman lupaa, luvan kanssa saa, ja ei joka viikonloppu.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:

löytyisko 5 lisälautasta? Meillä naapureita joka suunnalla ja kaikkialla lapsia ja vastaan ap:n kysymyksiin: saa,saa, ei ilman lupaa, luvan kanssa saa, ja ei joka viikonloppu.
Korjaan ekaan eli syömiseen ei! Jokaisen koti niin lähellä, että jos nälättää menköön kotiin syömään.

- Saako lapset syödä teillä ( naapurin ) , jos käyvät päivittäin ?
Ei aina, joskus olen tyly ja passitan lapset omaan kotiinsa syömään

- saavatko kävellä sisään teille , kun huomaavat teidän tulleen kotia ( töistä / tarhasta) ?
Ei todella, meille ei tulla ellen erikseen lupaa anna ja sen naapurien lapset jo tietää. Meille ei lasten kaverit juurikaan saa tulla sillä olen fyysisesti aika huonossa kunnossa, ja jos kohtauksen saan, voi se olla asiasta tietämättömälle lapselle aika järkyttävä kokemus.

- Saavatko olla teillä lähes joka viikonloppu yötä ?
Meille ei tule yövieraita, eivätkä lapseni mene kavereilleen yökylään.

Yhteistyössä