Hellä ja Aleksanteri; Rauha ja Edvard
mappeli 11.06.2009 #57 Kaarina ja Kauko Lempi ja Svante Iso vanhemmat olivat/on Jenny Elviira (on 94vee ja elää vielä, joten meidän suvussa 5 sukupolvea ) ja Viljo, Elvi ja Kalle isän puolelta en muista isovanhempien nimejä.
Kaarina ja Kauko Lempi ja Svante Iso vanhemmat olivat/on Jenny Elviira (on 94vee ja elää vielä, joten meidän suvussa 5 sukupolvea ) ja Viljo, Elvi ja Kalle isän puolelta en muista isovanhempien nimejä.
vieras 11.06.2009 #58 Hilda ja Arvid sekä Anastasia ja Leondei kyse siis isoisovanhemmista, joista olen tavannut ainoastaan tuon Anastasia-mamman
Hilda ja Arvid sekä Anastasia ja Leondei kyse siis isoisovanhemmista, joista olen tavannut ainoastaan tuon Anastasia-mamman
vieras 11.06.2009 #59 Aini, Toini, Tapani ja Tauno. Heidän sisaruksiaan: Akseli, Maini, Helvi, Martti, Toivo, Siiri, Hilkka, Annikki, Kosti, Vieno, Paula, Mirja, Teuvo, Alpo.
Aini, Toini, Tapani ja Tauno. Heidän sisaruksiaan: Akseli, Maini, Helvi, Martti, Toivo, Siiri, Hilkka, Annikki, Kosti, Vieno, Paula, Mirja, Teuvo, Alpo.
diih 11.06.2009 #61 Mun isovanhemmat ovat Veera ja Alpo + Riitta ja Pentti ja isoisovanhemmat olivat Iita ja Aarni + Helmi ja Taavi
Mun isovanhemmat ovat Veera ja Alpo + Riitta ja Pentti ja isoisovanhemmat olivat Iita ja Aarni + Helmi ja Taavi
Kowalski 11.06.2009 #66 Urho, Vilma, Leo, Maj-Lis, Evert, Emma, Konstantin, Hilda, Hulda...siinäpä niitä, iso- ja isoisovanhempia.
Urho, Vilma, Leo, Maj-Lis, Evert, Emma, Konstantin, Hilda, Hulda...siinäpä niitä, iso- ja isoisovanhempia.
AnniHelena71 11.06.2009 #67 Maria ja Eerikki, Siiri ja Johannes. Marian äiti ja isä oli Vappu ja Heikki, Vapun äiti taas Maria. ( nämä 1800-luvulta, mummoni Maria oli synt. 1905).
Maria ja Eerikki, Siiri ja Johannes. Marian äiti ja isä oli Vappu ja Heikki, Vapun äiti taas Maria. ( nämä 1800-luvulta, mummoni Maria oli synt. 1905).
BTL 11.06.2009 #70 Äidin puolella Kirsti ja Pentti Isän puolella Helli ja Lauri Penttiä en nimeksi antaisi, mut muut ihan ok =) Helliä on mietittykin.
Äidin puolella Kirsti ja Pentti Isän puolella Helli ja Lauri Penttiä en nimeksi antaisi, mut muut ihan ok =) Helliä on mietittykin.
myy 11.06.2009 #75 unto ja eila, raili ja ? isoisovanhemmista tiedän vaan muutaman nimen, maria ja juho