G: muita addiktioita kuin tupakka???

Mulla on pepsi max. Meil on sitä koko ajan kaapissa. Jos menee jo toinen päivä etten saa niin pinna tosi kireellä ja levoton olo. Joskus kun yritin vähentää niin jo kolmen neljän päivän jälkeen oli havaittavissa pientä tärinää käsissä... (tää on muuten tosi..) Sit ratkesin...

En juo kahvia, en polta ja alkoholiakin harvoin...
 
baabaa
Jäätelö. Koko ajan pitää olla jäätelöä pakkasessa, kunhan ei oo mitään allösuklaa jäätelöjä. Hedelmäjäätelöt, Aino uuniomena :p , ja vaikka minkälaista..Joka päivä menee.
 
Kyllä, pepsi max mullakin. Ja joka ilta täytyy käydä 1-2 tupakalla, vaikka päivällä ei tee yhtään mieli. Mut kun lapset on nukkumassa, niin alkaa kauhea tupakan himo. Typerä tapa, josta olis helppo päästä irti, mut kun on niin ihanaa... :whistle:
 
Olen riippuvainen pepsi maxista ja energiajuomista! Joskus tuntuu aamuisin etten herää ilman redbullia :/
Luulin ettei kukaan muu voi olla riippuvainen pepsistä! Mä lipittelen sitä joka päivä, ihan liikaa. Mutta hauska huomata että en ole yksin tän riippuvuuteni kanssa :wave:
 
suklaa :p

onneksi edes jonkinlainen itsehillintä pelaa... ja kun ei ole kaapissa niin ei viitsi kauppaan astikkaan lähteä.

(yhtenä jouluna ostin tukusta 3kg:n geisha konvehti pakkauksen, itselleni, eikä sen syömiseen kauan mennyt :ashamed: )


(sata tuntia sais kuulemma juosta että se energia palaisi) :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:11 homelitoosa kirjoitti:
suklaa :p

onneksi edes jonkinlainen itsehillintä pelaa... ja kun ei ole kaapissa niin ei viitsi kauppaan astikkaan lähteä.

(yhtenä jouluna ostin tukusta 3kg:n geisha konvehti pakkauksen, itselleni, eikä sen syömiseen kauan mennyt :ashamed: )


(sata tuntia sais kuulemma juosta että se energia palaisi) :\|
mulla kestää suklaalevy viikonkin...
 

Yhteistyössä