E
Emmi
Vieras
Muistot edustaa mennyttä, unelmat tulevaa. Kummasta luopuisit, muistoista vai unelmista? Entä kumpi on sulle käsitteenä kauniimpi? :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt, kun aika moni luopuisi mieluummin - pitkin hampain tosin - muistoistaan, niin kysynpä, minkä ikäisiä lapsenne nyt ovat? Mulla kun tuo kuopuskin on ensi vuonna täysi-ikäinen ja jo ajatuskin siitä, että muististani pyyhittäisiin heidän syntymänsä, ensimmäinen hymynsä, ensimmäinen itse tehty äitienpäivälahja, lapsuuden jouluvalmistelut, koulun ensimmäinen kevätjuhla jne, mua alkaa ahdistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nyt, kun aika moni luopuisi mieluummin - pitkin hampain tosin - muistoistaan, niin kysynpä, minkä ikäisiä lapsenne nyt ovat? Mulla kun tuo kuopuskin on ensi vuonna täysi-ikäinen ja jo ajatuskin siitä, että muististani pyyhittäisiin heidän syntymänsä, ensimmäinen hymynsä, ensimmäinen itse tehty äitienpäivälahja, lapsuuden jouluvalmistelut, koulun ensimmäinen kevätjuhla jne, mua alkaa ahdistamaan.
Hyvä kysymysAlkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Miksei siis yhtä hyvin voisi "unelmoida" menneestä ja luoda itselleen aina tarpeen mukaan juuri sellaisia muistoja kuin haluaa?
.