G: Montako tuntia nukutte yössä ja riittääkö se teille?

• Viestiketjun aloittaja matti katti
  • Ensimmäinen viesti
matti katti
Mä nukun n. 6-7h ja ei riitä, tosin siitä suurimman osan nukun huonosti koska mies kuorsaa
: ( Mulla stressihormooni on niin koholla, että lääkäri sanoi, että jotain on tehtävä..

vieras
No sitten nukkumaan jo! Hanki vaikka korvatulpat tai jompi kumpi siirtyy nukkumaan sohvalle, jos kuorsaus häiritsee. Toi määrä unta ei kuulosta pahalta, mutta itseki tarvin mielellään 8 tunnin unet.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu ihan päivän ohjelmasta, työpäivinä 2-3 tuntia + torkut iltapäivällä ja viikonloppuisin 7-8 tuntia.
Ihan oikeasti pärjäät 2 - 3 tunnin yöunilla ja menet vielä töihinkin aamulla? Aika vähäinen unentarve sulla!

vieras
Riippuu ihan päivän ohjelmasta, työpäivinä 2-3 tuntia + torkut iltapäivällä ja viikonloppuisin 7-8 tuntia.
Ihan oikeasti pärjäät 2 - 3 tunnin yöunilla ja menet vielä töihinkin aamulla? Aika vähäinen unentarve sulla!
Siis kyl mul on väsy, et mieluusti nukkuisin aina 6-7 tuntia tai sen 8. Sairaudesta johtuen yöunet on vähän mitä on, valitettavasti.

Mä nukun n.7-8 tuntia ja riittää hyvin. Jos nukun enemmän, niin tunnen itteni tosi väsyneeksi. Viime yö meni kylä ihan plörinäksi ja kun vihdoin oisin saanut unen päästä kiinni, mies lähti töihin ja sitten klo 6 alkoi kaivuri kaivaa tossa alatontilla :headwall:

Tursas
Miten te voitte nukkua esim. 9 tai 10 tuntia yössä? Siis tarkoitan, että jos olette töissä, menettekö aikaisin nukkumaan vai alkaako työ myöhempään (vai liukuva?) ja jos ootte kotiäiteinä, niin eikö lapset herätä aikaisin vai käytkö aikaisin nukkumaan?

Itse nukun yleensä 6-6,5 h ja ei se oikein riitä. No kasassa tässä pysytään, mutta viikonloppuisin nukun sitten enemmän velkoja pois.

Yhteistyössä