M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:mä oon kans miettiny tota tupakan yhteyttä ylivilkkauteen, siis adhd:n ku tiiän jonkun verran näitä lapsosia joille tuo on diagnosoitu ja kaikkien äidit on polttanu raskausaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja lkjlkj:Yhteen törmäsin synnärillä. Se kävi välillä tupakilla ja haisi sitten ihan hirveelle. Sen vauva oli teho-osastolla...
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Alkuperäinen kirjoittaja mallura:mä oon kans miettiny tota tupakan yhteyttä ylivilkkauteen, siis adhd:n ku tiiän jonkun verran näitä lapsosia joille tuo on diagnosoitu ja kaikkien äidit on polttanu raskausaikana.
Sama juttu, tiedän adhd-lapsia. Melkein kaikilla äiti tupakoinut. Sattumaa ehkä, mutta. Yhdessä perheessä äiti poltti kaikkien lasten odotusaikana. Kaksi ylivilkkaita ja pieniä, yksi kuoli kätkytkuoleman. Äiti poltti siis tosi paljon ja jatkuvasti. Ja sitten työn puolesta olen adhd lapsia tavannut ja heidän perheitään. Mutta tottakai voi tulla ylivilkas lapsi vaikkei olisi koskaan polttanut, tupakka vaan voi edesauttaa näissä asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Mun yksi kaveri syyttää itseään siitä, että kun odotti esikoistaan niin oli ehtinyt polttaa viikolle kuusi asti ennenkuin huomasi raskauden. Poika nyt 6v ja hänellä monenlaista ongelmaa, on kehittymätön keuhko, astma, allergioita ja suolistovaivoja. Syyttää itseään että on aiheuttanut pojan sairaudet, vaikka olen kyllä sanonut että tuskin on tupakka siinä vaiheessa mitään harmia ehtinyt tekemään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Alkuperäinen kirjoittaja mallura:mä oon kans miettiny tota tupakan yhteyttä ylivilkkauteen, siis adhd:n ku tiiän jonkun verran näitä lapsosia joille tuo on diagnosoitu ja kaikkien äidit on polttanu raskausaikana.
Sama juttu, tiedän adhd-lapsia. Melkein kaikilla äiti tupakoinut. Sattumaa ehkä, mutta. Yhdessä perheessä äiti poltti kaikkien lasten odotusaikana. Kaksi ylivilkkaita ja pieniä, yksi kuoli kätkytkuoleman. Äiti poltti siis tosi paljon ja jatkuvasti. Ja sitten työn puolesta olen adhd lapsia tavannut ja heidän perheitään. Mutta tottakai voi tulla ylivilkas lapsi vaikkei olisi koskaan polttanut, tupakka vaan voi edesauttaa näissä asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Itse poltin raskauden aikana:Sairaalassa ollessani lääkärin kanssa puhuessa tuli ilmi että raskauden loppupuolella ei saa lopettaa tupakointia, aiheuttaa lapselle stressiä jolloin vaikutukset pahemmat kuin jos polttaa muutaman päivässä.