G: Montako palstalaista olet tavannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entisistä ja nykyisistä ainakin nämä;

Nytkypylly
Honostooppari
Nyynä
Turkilmas
Tytsi-89
Olkinalle
NaimaSiviä
Sangria
CrystalBlue
Sssalla
NinaTT
LisaMarie
Venakko Milanna
Ultramariini
Peppuliini

Bootyn olen nähnyt. Jos ei olisi ollut tuhoton kiire, niin olisin käynyt moikkaamassa.

Lisäksi kaksi harmaana kirjoittavaa naista & kaksi harmaana kirjoittavaa miestä.

Ja erään palstalaisen tapasin töissä. Nimeä en saa tietenkään sanoa, kun oli potilaani.

Viimeksi muokattu:
Mä laitan laskuja helpottaakseni listan niistä, jotka olen tavannut. Muiden ei tarvitse, jos ei halua. :D

Olen tavannut nämä:

1. Pesky Pixie
2. Tiimarinvihko
3. lai-ne
4. ninaTT
5. vrs
6. Oisku
7. Chef
8. as if
9. Jessiinah
10. nellaaa
11. Anatolia
12. Rukoilijasirkka
13. Rtee
14. Grace
15. tiiru
16. fortunate
17. Keittiönoita
18. Jenny Tightlips
19. Lode
20. Turkilmas
21. Freiya
22. BootyPeppi
23. astrolabe
24. pilke

Oho, hui! 24, eli aikas paljon jo. :D

Voi sinä porsas! En ole tavannut ketään (onneksi en ainakaan sinua). Monta mukavaa ihmistä kyllä tälläkin palstalla on.

Nytkypylly
Nyynä
Turkilmas
Tytsi-89
Olkinalle
NaimaSiviä
Sangria
CrystalBlue
Sssalla
NinaTT
LisaMarie
Venakko Milanna

Bootyn olen nähnyt. Jos ei olisi ollut tuhoton kiire, niin olisin käynyt moikkaamassa.

Lisäksi kaksi harmaana kirjoittavaa naista & kaksi harmaana kirjoittavaa miestä.

Ja erään palstalaisen tapasin töissä. Nimeä en saa tietenkään sanoa, kun oli potilaani.

Mä oon jo tässä parin päivän aikana lukenut useammasta ketjusta, että vaan me yksinäiset etsitään ystäviä palstalta. :D Me joilla ei ole kavereita palstan ulkopuolella, heh. Mä taas luulen, että palstatapaamisissa käy keskimäärin enemmän niitä, joilla on muutenkin paljon ystäviä/kavereita ja jotka ovat avoimia tutustumaan uusiin ihmisiin. :)

Viimeksi muokattu:

Nytkypylly
Nyynä
Turkilmas
Tytsi-89
Olkinalle
NaimaSiviä
Sangria
CrystalBlue
Sssalla
NinaTT
LisaMarie
Venakko Milanna

Tunnistiko tuo palstalainen myös sinut vai oliko niin, että ainoastaan sinä tiesit hänet, mutta hän ei tunnistanut sinua palstalaiseksi?

Varmaan aika monta.. Listaan ihan huvikseni :D Osa on kyllä palstailun lopettanutkin..

*Keittiönoita
*SmileX
*Meah
*Rontto
*Jätkä
*Sipuli
*Kookosta
*Aurinkokunta
*Manta76
*Viiviliina
*Viiviliinan sisko
*Aamuäree