G: Montako palstalaista olet tavannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä laitan laskuja helpottaakseni listan niistä, jotka olen tavannut. Muiden ei tarvitse, jos ei halua. :D

Olen tavannut nämä:

1. Pesky Pixie
2. Tiimarinvihko
3. lai-ne
4. ninaTT
5. vrs
6. Oisku
7. Chef
8. as if
9. Jessiinah
10. nellaaa
11. Anatolia
12. Rukoilijasirkka
13. Rtee
14. Grace
15. tiiru
16. fortunate
17. Keittiönoita
18. Jenny Tightlips
19. Lode
20. Turkilmas
21. Freiya
22. BootyPeppi
23. astrolabe
24. pilke
25. CrystalBlue

Oho, hui! 25, eli aikas paljon jo. :D

Viimeksi muokattu:
En tarkoituksella ketään eikä palstalaiset ole minulle julkisuuden henkilön asemassa. Mulla on ystäviä riittävästi eikä tarvitse etsiä sellaisia täältä. Enkä ymmärrä miksi nuori tyttö halajaa välttämättä hankkia ystävikseen yh-äitejä.

[QUOTE="vieras";26175474]En tarkoituksella ketään eikä palstalaiset ole minulle julkisuuden henkilön asemassa. Mulla on ystäviä riittävästi eikä tarvitse etsiä sellaisia täältä. Enkä ymmärrä miksi nuori tyttö halajaa välttämättä hankkia ystävikseen yh-äitejä.[/QUOTE]

Mä en usko, että kovinkaan moni etsii tietoisesti ystäviä täältä. Joskus pongaa täältä jonkun, joka vaikuttaa tosi samanhenkiseltä tai esim. menee tapaamiseen ihan vaan syömään ja juttelemaan ja sattuu synkkaamaan hyvin jonkun kanssa. Vaikka etsisikin niin en näe siinäkään mitään ihmeellistä. Nettipalsta on paikka ihan siinä missä mikä tahansa muukin. Mun mielestä kavereita/ystäviä ei koskaan voi olla liikaa. Ei ole estänyt ainakaan mua tutustumasta uusiin ihmisiin se, että on entuudestaan paljon ystäviä ja kavereita.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Kolmen kanssa olen tavannut.
Yhden kanssa olen tavannut palstan kautta ja kaksi muuta on tuttuja joiden huomanut palstailevan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en usko, että kovinkaan moni etsii tietoisesti ystäviä täältä. Joskus pongaa täältä jonkun, joka vaikuttaa tosi samanhenkiseltä tai esim. menee tapaamiseen ihan vaan syömään ja juttelemaan ja sattuu synkkaamaan hyvin jonkun kanssa. Vaikka etsisikin niin en näe siinäkään mitään ihmeellistä. Nettipalsta on paikka ihan siinä missä mikä tahansa muukin. Mun mielestä kavereita/ystäviä ei koskaan voi olla liikaa. Ei ole estänyt ainakaan mua tutustumasta uusiin ihmisiin se, että on entuudestaan paljon ystäviä ja kavereita.

Mä bongasin tältä palstalta Pesky Pixien jokunen vuosi sitten.

Tuo hahmo vaikutti oikeen vaan kovasti järkevältä ja mukavalta...olin juuri tovi sitten muuttanyt uppo-outoon kaupunkiin, josta en tuntenut ketään, joten MIKSI mä en olisi ehdottannut tapaamista, kun semmoisen mukavantuntuisen ihmisen löysin.

Ihan sama mulle, että törmättiinkö netissä, kahvilassa, vai soitinko väärään numeroon ja tutustuin sitä kautta. Pääasia että tutustuttiin :)

Ja Peskyn kautta löytyi sitten myös Tytsi. Ja hyvä että löytyi.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja as if

Yhteistyössä