G: Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä olette?

  • Viestiketjun aloittaja "haave"
  • Ensimmäinen viesti
..
Mä 28, mies 31, pojat 1v4kk (tällä viikolla täyttää) ja 4kk. Ehkä jokusen vuoden päästä kolmas. Oli sen verran rankat raskaudet ettei ihan "heti" jaksa eikä pysty :D, ja nyt maitoallergiaselvittelyä ja muuta ikävää.. Mutta silti, musta ainakin tuntuu, että "joku vielä puuttuu", miestä joutuu ehkä vähän suostuttelemaan, tai sit muutaman vuoden päästä se ite ehdottaa :D :D. Sitten varmasti riittää :)
 
Rv.35+
[QUOTE="haave";24463827]Ja haluatteko vielä lisää lapsia? :)[/QUOTE]

Toinen lapsi tulossa, ennestään poika 1v10kk. Mulla ikää 23v ja mies täyttää ens kuussa 27v.

Ite voisin haluta vaikka vielä kaksikin lisää mutta veikkaan et kolmeen jää meidän lapsiluku... :D
Ihan asunnostakin johtuen... Ellei sitten joskus 35v:nä pyöräytä neljättä iltatähtenä :D
 
21v, mies 22v. Yksi lapsi, toinen syntyy kuukauden päästä.

En osaa vielä sanoa tuleeko lisää. Nyt pidetään ainakin viiden vuoden tauko ja sit olis kiva, jos tulis toiset kaks suht peräkkäin. Ja ne olis sit viimeiset.

Jaa juu ja tuo eka lapsi on nyt 1v4kk.
 
Minä 27v., mies 36.
Lapsia neljä, 7v., 4v., 3v. ja 1v.

Viidestä haaveilin, mutta jos ei vahinkoja satu niin viidettä tuskin tulee, sen verran mun mielenterveys oli koetuksella jo neljännen raskausaikana...
 
meillä
minä 23v mies 28v lapset 5v 4v 1,5v ja neljäs tulossa helmikuussa:) ei varmaan enempää lapsia nyt ainakaan vähään aikaan:D eihän sitä kymmenenvuodenpäästä tiedä mitkä ajatukset silloin on:)
 
yyhoo
37 ja yksi lapsi. Jos se unelmien prinssi vielä lähiaikoina sattuu meikäläistä noutamaan, niin sitten teen toisen, mutta muuten näyttää loppuvan aika kesken pikkukakkosen hankintaan... :( Eli joo, olisin tuolla esikoiselle kaverin halunnut jo aikoja sitten, mutta kun tää elämä ei aina mene niin kun suunnitellaan... : /
 
"Vieras"
Minä 33v ja mies 44v. Meillä on kaksi lasta 4 ja 1v ja kolmas mahassa. Miehellä lisäksi edellisestä liitosta 19v ja 11v lapset. Mä luulen, että tämä riittää meille.
 
Sagoal
Onpas täällä paljon nuorena äidiksi tulleita! :)

Me olemme mieheni kanssa molemmat kolmekymppisiä, yksi 1-vuotias lapsi. Toisen lapsen haluaisimme ehkä vuoden päästä. Mies haluaisi kolmannen ja ehkä neljännen, minä en ole siitä varma.
 

Yhteistyössä