kohta 3 ja jos vauvakuume vielä joskus tulee niin ehkä 1 vielä, mut saa nähä
Blue Rush 10.10.2008 #31 2 tyttöä löytyy ja tarkoituksena olisi kerran vielä Ei muutamaan vuoteen, mutta joskus.
enemmän toivova 10.10.2008 #35 2 on ja jo monta vuotta toivottu lisää... 4 olis kiva, mutta jos "edes" 3...
meah 10.10.2008 #37 3 on. Enkä menis vannomaan, että tässä on kaikki. Olishan mulla vielä 5 vuotta aikaa...
kolmekymppinen 10.10.2008 #40 3 löytyy nyt ja muutaman vuoden päästä saattaa tulla vielä neljäskin. mut siihen se sit jää, koska taloon ei mahdu enempää ja tästä en pois muuta!
3 löytyy nyt ja muutaman vuoden päästä saattaa tulla vielä neljäskin. mut siihen se sit jää, koska taloon ei mahdu enempää ja tästä en pois muuta!
fannyjenny 10.10.2008 #45 kuusi lasta,joista kotona asuu neljä.ja seitsemäs tulossa keväällä...vanhin jo niin "iso" et mä voisin jo mummo olla,mut kun se ei viel lapsia ole saanut,niin onneks "vanha" saa viel itse kokea tän odotuksen ilon
kuusi lasta,joista kotona asuu neljä.ja seitsemäs tulossa keväällä...vanhin jo niin "iso" et mä voisin jo mummo olla,mut kun se ei viel lapsia ole saanut,niin onneks "vanha" saa viel itse kokea tän odotuksen ilon