Ja onko lapsiluku täysi? Meillä on 4 ja ehkä on, toden näköisesti ei :whistle:
Kiukkuperse 10.10.2008 #4 yksi lapsi (jos miestä ei lasketa ) ja en ole oikein varma onko lapsiluku täynnä...
Valon kantaja 10.10.2008 #6 Toukokuussa toivottavasti 3 :heart: En uskalla todellakaan enään luvata, et oliko ne sitten siinä.. :xmas:
Toukokuussa toivottavasti 3 :heart: En uskalla todellakaan enään luvata, et oliko ne sitten siinä.. :xmas:
hannamaria 10.10.2008 #9 yksi jamaha, ja kunhan tää mahassa oleva syntyy, niin mä uskon että muutaman vuoden päästä annan vetää piuhat poikki
yksi jamaha, ja kunhan tää mahassa oleva syntyy, niin mä uskon että muutaman vuoden päästä annan vetää piuhat poikki
syysusva05 10.10.2008 #10 tällä hetkellä yksi, toinen köllii vielä masussa Ja lapsiluku on kyllä sitten täysi..ja ihan varma kans
tällä hetkellä yksi, toinen köllii vielä masussa Ja lapsiluku on kyllä sitten täysi..ja ihan varma kans
Möppöläinen 10.10.2008 #12 Yksi lapsi. Mun mielestä lapsiluku on täys (vissiin kai ) , mies haluaisi toisen.
MiiskuMuikkunen 10.10.2008 #16 kaksi lasta, tyttö ja poika, eikä toivon mukaan ole lapsiluku vielä täynnä
Nalletar 10.10.2008 #18 Kaksi lasta ja lapsiluku on täysi. Se on aivan varma, sillä mulla ei kohtu välttämättä kestäisi enää kolmatta eli en ala sillä asialla leikkiä.
Kaksi lasta ja lapsiluku on täysi. Se on aivan varma, sillä mulla ei kohtu välttämättä kestäisi enää kolmatta eli en ala sillä asialla leikkiä.
ninaTT 10.10.2008 #19 Riippuu mikä lasketaan perheeks Tässä taloudessa asuu kohta neljä lasta ja tuolla ---> pariskunnalla on lapsiluku kuulemma kolmesta täynnä. Mulle vois vielä tulla 2-3.
Riippuu mikä lasketaan perheeks Tässä taloudessa asuu kohta neljä lasta ja tuolla ---> pariskunnalla on lapsiluku kuulemma kolmesta täynnä. Mulle vois vielä tulla 2-3.
Ford Prefect 10.10.2008 #21 2-3, riippuen millä tuulella mies on :headwall: Ja täys on voi kyllä. Haluaisin piuhat kiinnikin jo. =)
2-3, riippuen millä tuulella mies on :headwall: Ja täys on voi kyllä. Haluaisin piuhat kiinnikin jo. =)