2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
Näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja miia009:meillä on 1, ja haaveissa olisi 1-2lasta lisää..
Mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
pakko kysyä onko lapsia muuten vaan paljon vai ´vaikuttaako uskonto?Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:9 on, kymmenes tulossa ja lisääkin voisin ottaa jos vaan tämän uusimman jälkeen tunnen olevani siinä kunnossa että jaksaa.
Ensimmäinen lapsi aiheuttaa niin paljon hankaluuksia, etten uskalla synnyttää lisää, jos on pienikin riski saada samanlainen. Toisen uskalsin vielä tehdä, mutta nyt mä olen jo menettänyt optimismini. Mitä isommaksi se kasvaa, sitä vaikeammaksi menee...Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
Uskonnolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, aina vaan iskee se vauvakuume uudestaan ja uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja ?:pakko kysyä onko lapsia muuten vaan paljon vai ´vaikuttaako uskonto?Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:9 on, kymmenes tulossa ja lisääkin voisin ottaa jos vaan tämän uusimman jälkeen tunnen olevani siinä kunnossa että jaksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ensimmäinen lapsi aiheuttaa niin paljon hankaluuksia, etten uskalla synnyttää lisää, jos on pienikin riski saada samanlainen. Toisen uskalsin vielä tehdä, mutta nyt mä olen jo menettänyt optimismini. Mitä isommaksi se kasvaa, sitä vaikeammaksi menee...Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
Mä siis olen sitä mieltä, ettei mulla ole oikeutta lisätä tällaisia ihmisiä tänne maailmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ensimmäinen lapsi aiheuttaa niin paljon hankaluuksia, etten uskalla synnyttää lisää, jos on pienikin riski saada samanlainen. Toisen uskalsin vielä tehdä, mutta nyt mä olen jo menettänyt optimismini. Mitä isommaksi se kasvaa, sitä vaikeammaksi menee...Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Mitä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
Mä siis olen sitä mieltä, ettei mulla ole oikeutta lisätä tällaisia ihmisiä tänne maailmaan.