odottaa maksamistaan, joista jo eräpäivä mennyt?
Micosa 17.03.2010 #5 Ei yhtään. Kaksi joissa eräpäivä 28.3 ja yksi jossa eräpäivä 6.4 ovat odottamassa vuoroaan.
vieras 17.03.2010 #6 Ei ainuttakaan... Meillä maksetaan maanantaisin viikon laskut (rakennetaan ja niitä laskuja on...)
vieras 17.03.2010 #8 ei edes niitä joissa eräpäivää.. mä maksan jokaisen laskun heti kun tulee! En kestä että niitä kasaantuu pino tuonne.. ja niitä tulee tiheään.
ei edes niitä joissa eräpäivää.. mä maksan jokaisen laskun heti kun tulee! En kestä että niitä kasaantuu pino tuonne.. ja niitä tulee tiheään.
ap 17.03.2010 #15 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Montako ap:lla? Click to expand... Ei onneksi yhtään Kirpos tuo kysymys vain mieleen, kun olen hetken seurannut palstalaisten taloudenhoitoa. Ja todellakin yllätti nämä vastaukset!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Montako ap:lla? Click to expand... Ei onneksi yhtään Kirpos tuo kysymys vain mieleen, kun olen hetken seurannut palstalaisten taloudenhoitoa. Ja todellakin yllätti nämä vastaukset!
Rollolainen 17.03.2010 #20 ei yhtään mutta osassa on maksupäivä ens viikolla. Onnskis parista päivästä ei mee sakkoa.
ap 17.03.2010 #24 Valehtelette kuitenki suut ja korvat täyteen sen minkä kykenette sieltä laskupinojen välistä
vieras 18.03.2010 #25 ei yhtään. meillä maksetaan kaikki laskut kerralla kerran kuussa loppukuusta, onneksi sattunut hyvin että kaikki erääntyy aina loppukuusta. joskus joku lasku tulee eri aikaan niin se maksetaan yleensä heti pois
ei yhtään. meillä maksetaan kaikki laskut kerralla kerran kuussa loppukuusta, onneksi sattunut hyvin että kaikki erääntyy aina loppukuusta. joskus joku lasku tulee eri aikaan niin se maksetaan yleensä heti pois