Meillä käydään harvoin ulkomailla samasta syystä. Mieluiten matkaillaan Suomessa, vaikka se onkin kalliimpaa. Jääpähän nekin eurot Suomeen. Ulkomailla käydään ehkä kerran kolmessa vuodessa ja Suomen lomia on sitten useampi vuodessa.Me ei käydä ulkomaanmatkoilla, se on erittäin epäekologista. Varsinki lentokoneen käyttö jättää mielettömän hiilijalanjäljen.
meinaat että se kone jättää lentämättä jos te ette ole kyytissä??Me ei käydä ulkomaanmatkoilla, se on erittäin epäekologista. Varsinki lentokoneen käyttö jättää mielettömän hiilijalanjäljen.
Minulla oli viime vuoden tulot noin 8500 ja kävin kaksi kertaa pidemällä ulkomaan matkalla. Molemmat matkat oli noin 10 päivän pituisia. Tosin minulla ei ole lapsia, mutta on 8500 yksinelävällekin pienet tulot.Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Ja nämä samat perheet valittaa kun ei ole rahaa??? Oikeesti, kaikki täällä tuntuu olevan niin köyhiä. Silti ulkomaan reissuihin on varaa jopa KAKSI KERTAA VUODESSA?? Herranen aika sentään.
Ei tarvitse moista hehkuttaa täällä tai muuallakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Ja nämä samat perheet valittaa kun ei ole rahaa??? Oikeesti, kaikki täällä tuntuu olevan niin köyhiä. Silti ulkomaan reissuihin on varaa jopa KAKSI KERTAA VUODESSA?? Herranen aika sentään.
No voisimme myös käyttää rahamme asumiseen, mutta olemme valinneet niin, että teimme aikanaan markka-aikana jo asumiseemme liittyvät päätökset ja olemme nyt pysytelleet yli 10 vuotta siinä päätöksessä. Emme ole ylivelkaantuneet, käymme kumpikin töissä säännöllisesti. meillä on vain yksi lapsi. Emme omista kesämökkiä emmekä purjevenettä, koska vanhemmillamme on varaa tarjota nämä meille ilmaiseksi käyttöön. Että siinä mielessä olemme hyväosaisia, itse ajattelen kyllä vaan, että valinta se on mihin rahansa pistää. Ja äänestin tietenkin Kokoomusta, koska olen kokoomuslainen. Myös mieheni äänesti Kokoomusta.Onneksi olkoon, kuulut todella hyväosaisiin! Ketäpä äänestit?
Koska olen valittanut rahasta täällä tai muuallakaan?Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Ja nämä samat perheet valittaa kun ei ole rahaa??? Oikeesti, kaikki täällä tuntuu olevan niin köyhiä. Silti ulkomaan reissuihin on varaa jopa KAKSI KERTAA VUODESSA?? Herranen aika sentään.