G: Montako kertaa sinut on puhallutettu?

Monta
Kortti ollut yli 20 vuotta. Puhallutettu on niin monia kertoja etten muistakaan. Muutama kerta vuodessa noihin ratsioihin osuu täällä pääkaupunkiseudulla. Useimmiten puhallusratsiat ovat arkiaamuina juhlapyhien jälkeen, tai sitten esim. lauantaina aamulla, kun ajelee kauppaan niin saattaa olla ratsia. Toki on niitä ollut muulloinkin :)
 
Auton ratissa n 22 vuotta ja kerran puhallutettu; n pari viikkoa sitten :D
Monta kertaa ollut kaupungilla ratsiat, mutta aina on puhallutettu vain ne, jotka ovat tulleet mua vastaan ja sitten kun olen kotiin päin ajellut, niin ratsia on ollut jo ohi.
 
2 kertaa olen joutunut puhaltamaan. Kortti ollut kohta 9v. Mutta tähän saattaa vaikuttaa se että mun yleisin ajoreitti kulkee keskellä ei mitään, että jos poliisit tänne pillin kans eksyy niin niillä on toden.näk. liikaa työvoimaa.. :snotty:

 
Kortti ollu vuodesta 2001. Varmaan 20 kertaa puhaltanu, josta 3 oli perjantaina seinäjoella kun oli provinssi.
Puhallutettiin jokaisen leirintäpisteen kohdalla autoilijat.
+ keskisellä usein kesälomaaikaan puhallutetaan ja keskisen miljoonarockin aikaan (asun 5km päässä ).
 
vieras
Ottanut kyytiä jo 28-vuotta, enkä koskaan ole ollut edes autossa, jossa olisi kuski puhallutettu :wave:

Silti kohdalle on osunut 3 kolaria, joista yksi itse ajettu :snotty: Sitä vähän ihmetellytkin, että edes kolarien yhteydessä ei puhallutettu??!
 

Yhteistyössä