Mun poika aloittaa huomenna harjoittelun ja pari viikon päästä lähden töihin.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen:Huono omatunto on tosissaan nyt .. Onko muita lapsia 9h hoidossa????
Työpäivä kun kestää sen 8 tuntia ja työmatkoihin menee oma aikansa, niin eipä siinä voi lastaan hoidossa pitää mitään kahta tuntia vain, vaikka haluaisikin.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen:Miten lapset sen ottaa? Tai tarhatädit?
Täytyy kysyä teiltä, joilla osa lapsista on hoidossa ja soa kotona, paljonko maksatte päivähoitomaksuja? Vai onko teille päivähoito ilmainen. Itse en olis kyllä voinut laittaa toista lasta hoitoon ja olla itse kotona äitiyslomalla, vaikka se olis kyllä järkevää olut oman ja esikoisen jaksamisen kannalta.Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:5v eskaris 4h ja 4v pvä kodissa sen saman 4h..mä himas 3v ja 1v kans
meillä on 1 v 4 kk:lla hoitoaika vajaat 9 tuntia. Matkoihin menee aikaa sellainen tunti suuntaansa.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen:Kauanko teidän lapset on päiväkodissa/hoidossa muualla päivässä? Kun mun nassikka on päiväkodissa reilu 9 h ja tuntuu hirveeltä määrältä... Matkoihin menee aika paljon aikaa yms