G: Monta tatskaa sulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Miten ne lasketaan? :eek:

Periaatteessa kai 4, kolme niistä nivoutuu yhteen ja lisää on suunnitteilla B)
Pitäis joskus ottaa sun siskoon yhteyttä. :D Eka vain pitääs olla rahaa siihen tatskaan. :whistle:
Niin ja se kuva :D
Vai onko sulla jo selvät suunnitelmat?
Mä olen joutessani joskus hiukka hahmotellut, kun se sano mulle ettei se piirrä hevoosia. Kaikkea muuta se kyllä sitten osaakin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Miten ne lasketaan? :eek:

Periaatteessa kai 4, kolme niistä nivoutuu yhteen ja lisää on suunnitteilla B)
Pitäis joskus ottaa sun siskoon yhteyttä. :D Eka vain pitääs olla rahaa siihen tatskaan. :whistle:
Niin ja se kuva :D
Vai onko sulla jo selvät suunnitelmat?
Mä olen joutessani joskus hiukka hahmotellut, kun se sano mulle ettei se piirrä hevoosia. Kaikkea muuta se kyllä sitten osaakin.
Mulla on kaverin suunnittelma koristeellinen s-kirjain ja siihen alapuolelle sitten likan syntymäaika. =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
AAMUÄREE!!!! Treenaileeko sun sisko, vai onko se jo ns. ihan ammattilainen?
Jaa-a. Kyllä se on jo jonkin aikaa työkseen tehnyt ja ihan yyberhyvän ammattilaisen kouluttamana. Mä pistän sulle yyveenä linkkiä?

Mä olen ollut sillä vähän niikö siannahkana B) ja nyt kun teki mulle uuden niin on kyllä jälki huikeasti parantunut!

Aika paljon se on jo noita hakannut, ja opiskelupaikkakunnallaan on kanssa liikkeessä tekemässä kuvia.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
AAMUÄREE!!!! Treenaileeko sun sisko, vai onko se jo ns. ihan ammattilainen?
Jaa-a. Kyllä se on jo jonkin aikaa työkseen tehnyt ja ihan yyberhyvän ammattilaisen kouluttamana. Mä pistän sulle yyveenä linkkiä?

Mä olen ollut sillä vähän niikö siannahkana B) ja nyt kun teki mulle uuden niin on kyllä jälki huikeasti parantunut!

Aika paljon se on jo noita hakannut, ja opiskelupaikkakunnallaan on kanssa liikkeessä tekemässä kuvia.
Juu, kiitti!!!
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Carlos!! Ei toimi yyveet :headwall: vai tuliko viesti perille?
Juu, ei taida toimia :) , mulla ei ainakaan näy koko helvetin kirjekuorta! Tää ylläpito on kyllä niiiiiiiiin 80-luvulta :D . Vai oliko sillon edes koko nettiä keksittykkään? :)
 

Yhteistyössä