G: Monta serkkua lapsellasi/lapsillasi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seradonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pitää vähän aikaa laskea niitä...52 ja ei ole jokaista tavanneet koskaan, löytyy monen ikäisiä ja mä tiedän liki kaikkien syntymäpäivän ja jopa toiset ja kolmannet nimetkin.Sitten on puoliserkkuja ainakin viisi

Alkuperäinen kirjoittaja lasken ne:
pitää vähän aikaa laskea niitä...52 ja ei ole jokaista tavanneet koskaan, löytyy monen ikäisiä ja mä tiedän liki kaikkien syntymäpäivän ja jopa toiset ja kolmannet nimetkin.Sitten on puoliserkkuja ainakin viisi

laskin uudestaan...54 ja lähipäivinä syntyy uusi serkku

Toistaiseksi ei ole yhtäkään, mutta miehen puolelta sukua pikkuserkkuja on siunaantunut 11 joiden kanssa lapsemme ovat paljon tekemisissä.

Mun puoli sukua pitää yhtenevästi mielipidettä 'suku on pahin' ja väleissä säilyy paremmin kun ei liikoja itsestään ilmoittele..... B)
Siltä puolen löytyy pikkuserkkuja yhtäkkiä laskien 19.

Te, joiden lapsilla on kymmeniä serkkuja, kuika isoista perheistä olette? Itse olette oman sisarusparvenne nuorimpia? Esim. jos on 60 serkkua, niin molemmilla vanhemmilla pitäisi olla useampia sisaruksia, vaikkapa 5 molemmilla, ja silloinkin kaikilla sisaruksillakin pitäisi olla kekimäärin 6 lasta. Lestadiolaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Te, joiden lapsilla on kymmeniä serkkuja, kuika isoista perheistä olette? Itse olette oman sisarusparvenne nuorimpia? Esim. jos on 60 serkkua, niin molemmilla vanhemmilla pitäisi olla useampia sisaruksia, vaikkapa 5 molemmilla, ja silloinkin kaikilla sisaruksillakin pitäisi olla kekimäärin 6 lasta. Lestadiolaisia?

Mulla on vain yksi sisko, jolla kolme lasta :) 51 tulee siis miehen puolelta. Miehellä sitten onkin noita sisaruksia, heitä on yhteensä 11 ja kyllä ovat lestadiolaisia. Yhdellä veljellä ei ole vielä lapsia lainkaan, joten luultavasti lisää serkkujakin on siis tulossa jossain vaiheessa. Miehen sisaruksilla lapsia 4 -9 väliltä.

Yhteistyössä