G: Monellako on nomination-koru ja mitä laattoja teillä on siinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ittellä nominationin classiceja löytyy toisesta kädestä kolme, ja jokaisella on ihan oma ideansa.

Ekassa on silleen paloina suomen ja ruotsin lippu, ja mukaan tulee lippuja eri maista missä tulee käytyä.. (nytkin pitäisi ranska, kroatia, viro ja iso.britannia hankkia).

Toisessa on tällä hetkellä etunimen ensimmäinen kirjain, supermies -logo, luistin, nuottiavain, vespa ja suomileijona. Kaikki asioita, jotka kuvaavat itseäni.

Kolmannessa puolestaan on kultainen kohosydän, sydämen muotoinen lukko, punaiset huulet ja sitten kaksi kiinalaista merkkiä (love & fortune)

ja sitten täysin laataton peruspaloja oleva ranneke oikeassa kädessä, johon tulee vain yksi pala: biellmannia tekevä luistelija (pakko ostaa koko ranneke yhden palan takia, koska sitä ei tehdä classic -malliin)

Toiset voi sanoa että yksi tai kaksi on ihan kiva mutta enemmän on liikaa, mutta toisaalta se on jokaisen oma makua-asia. Itse tykkään näistä, ja joku toinen ei, joku toinen kerää postikortteja ja toinen tauluja. Joten sen perusteella ei pitäisi kovin kärkkäästi arvostella, koska jokaisella on oma mielipiteensä ja sen voi ilmaista ihan hillitystikin :)

Onko sitten hölmöä, jos ei edes aio kerätä koruun erikoispaloja, vaan käyttää pelkkää perusranneketta? Mielestäni se näyttää sellaisenaankin ihan hienolta ja sopii yhteen kahden muun rannekorun kanssa, joita pidän aina.

Kävin tänään ostamassa itselleni ton Nominationin, aivan ihana :---D.
Oon sitä kateellisena muilla ihaillut ja vihdoin sain oman hankittua. Nappasin samalla mukaan yhden palan, A-kirjaimen niillä zirkoneilla varustettuna (: Lisää paloja olis tarkotus hankkia, tykkäisin kyllä jos niillä kaikilla olis jonkinlainen "merkitys", vaikka eipä se niin tarkkaa ole.

mä olen jo pitkää halunu tuollasta jos nyt voisi hankkia ku on vähä ylimäärästä... ja tää on kiva juttu näitä voi vaikka pyytää lahjaksi mulleku on kuulemma aina niin vaikea keksiä lahjoja kiitti hyvä idea :D

Siis otetaanko siitä aina sellaienn 'peruspala' pois ja vaihdetaan siihen paikalle joku kuviollinen pala?

Koko jutun idea ei ole mulle vielä ihan auennut.

Eli ei ole Nominationia eikä Pandoraa, mun ranteessani on vain Seppä Tervaraudan tekemä lenkkiviritelmäkoru.

Mun nomineissönissä on kirjaimet N ja M (eli lasteni nimien alkukirjaimet), ja 4-5 palaa zirkoneilla (sydän, kukka, jne).

Aamuäree; juuri noin siinä tehdään. Peruspala pois ja kuviopalikka tilalle.

Mulla on siis noit nominationeit täl hetkel kolme.Innostuin nominationeihin sillee et menin ostaa parhaalle kamulleni nomination palaa ja sit äiti osti mul sen rannekkeen ja siihe kalat (horoskooppi merkkini) sit mul oli heinäkuus nimpparit ni sain meiän tutuilt siihen nimeni ekan kirjaimen ja kummitädiltäni toisen kirjaimen ja parhaalt kamult kolmannen kirjaimen ja sit sain nimppari rahaa 20 e mun sedält ja sen vaimolt ja sit sain mammalt ja toiselt kummitädilt 20 e ni sit menin ostaa nominationiin nimeni viimisen kirjaimen ja sit ostin sen tinyn ja siin ei oo mitää. Eli mul on sii toisel classicis neljä kirjaiminen nimeni ja kalat ( horoskooppi merkkini) Ja joululahjaks saan siihe clasiccii tytön pään ja nuottiavaimen ja varmaa jotain siihe tinyyn. Ja oon aivan hullaantunu näihi nomitanioihin ja maaliskuus synttärit ni sillo taas:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos nomination tuntuu liian massalta, suosittelen kokeilemaan samantyyppistä, mielestäni paljon hienostompaa korua (riippuu tietenkin millaisia heloja ostaa, mutta osa on hyvinkin kalliita). Elikkä siis Pandora Jewelry. Aloitusranneke maksaa 25? ylöspäin ja helmet/helat maksavat 20?->900?. (kurkatkaa linkki)

http://media.merchantcircle.com/8906052/Pandora_bracelets_full.jpeg

minulla on tuollainen ! :) kirpaisi kyllä se hinta... toistaiseksi siinä ovat vain pienet lastenvaunut...

Yhteistyössä