G: Mitkä sanat ärsyttävät?

Etupylly, lihota, ketä esim. ketä on kokeillut uutta..., meillä kestoillaan/tisutellaan/pottaharjoitellaan, yöppäri, teeppari, aikas, elikkäs, siittä, enään, ovislima, esikko, eppuluokkalainen.

Mä NIINKU heräsin aamulla NIINKU SILLAI tosi väsyneenä, NIINKU olis vaan SILLAI valvonu NIINKU koko yön, NIINKU joskus teinä tuli SILLAI valvottua NIINKU mutta enää ei jaksa SILLAI NIINKU valvoa, koska sitten on NIINKU tosi väsyny,SILLAI et NIINKU haluis vaan NIINKU takas nukkuun. NIINKU SILLAI. :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
masukki, masuasukki, vuosikas, pikkukakkonen

samaan sarjaan kuuluu esikko.

Juu ja oksutauti ja pupuilu.

Mä en käsitä miksi joku haluaa keksiä "lempinimen" tai saada kuulostamaan mukavammalta niin karseen asian kuin oksennustauti. Jälkimmäiseen sanaan olen törmänny vasta täällä palstalla, minusta se on kanssa ihan käsittämätön kuvaamaan sitä asiaa mitä sillä siis käsittääkseni tarkoitetaan eli seksiä tai rakastelemista. Tulee mieleen sellanen hörhelötyynyjen täyttämä vaaleanpunainen prinsessa makkari vuodekatoksella ja vielä sellaset höyhenillä varustetut aamutossut....

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:

Mä en käsitä miksi joku haluaa keksiä "lempinimen" tai saada kuulostamaan mukavammalta niin karseen asian kuin oksennustauti. Jälkimmäiseen sanaan olen törmänny vasta täällä palstalla, minusta se on kanssa ihan käsittämätön kuvaamaan sitä asiaa mitä sillä siis käsittääkseni tarkoitetaan eli seksiä tai rakastelemista. Tulee mieleen sellanen hörhelötyynyjen täyttämä vaaleanpunainen prinsessa makkari vuodekatoksella ja vielä sellaset höyhenillä varustetut aamutossut....

suurin osa noista vauvakuume-termeistä ovat kyllä aika huvittavia. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:

suurin osa noista vauvakuume-termeistä ovat kyllä aika huvittavia. :whistle: :D

Jos meillä olis pupuilemalla tarvinu vauva saada aikaseksi niin olis jääny varmaan haaveeksi ;)

Yhteistyössä