Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:masukki, masuasukki, vuosikas, pikkukakkonen
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:etupylly ja se ikuinen ihq
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:masukki, masuasukki, vuosikas, pikkukakkonen
samaan sarjaan kuuluu esikko.
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:masukki, masuasukki, vuosikas, pikkukakkonen
Juu ja oksutauti ja pupuilu.
Mä en käsitä miksi joku haluaa keksiä "lempinimen" tai saada kuulostamaan mukavammalta niin karseen asian kuin oksennustauti. Jälkimmäiseen sanaan olen törmänny vasta täällä palstalla, minusta se on kanssa ihan käsittämätön kuvaamaan sitä asiaa mitä sillä siis käsittääkseni tarkoitetaan eli seksiä tai rakastelemista. Tulee mieleen sellanen hörhelötyynyjen täyttämä vaaleanpunainen prinsessa makkari vuodekatoksella ja vielä sellaset höyhenillä varustetut aamutossut....
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:masukki, masuasukki, vuosikas, pikkukakkonen
Juu ja oksutauti ja pupuilu.
Mä en käsitä miksi joku haluaa keksiä "lempinimen" tai saada kuulostamaan mukavammalta niin karseen asian kuin oksennustauti. Jälkimmäiseen sanaan olen törmänny vasta täällä palstalla, minusta se on kanssa ihan käsittämätön kuvaamaan sitä asiaa mitä sillä siis käsittääkseni tarkoitetaan eli seksiä tai rakastelemista. Tulee mieleen sellanen hörhelötyynyjen täyttämä vaaleanpunainen prinsessa makkari vuodekatoksella ja vielä sellaset höyhenillä varustetut aamutossut....
suurin osa noista vauvakuume-termeistä ovat kyllä aika huvittavia.![]()
![]()