G: Mitkä asiat voi raskaana ollessa jättää hyvällä omalla tunnolla tekemättä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmmh, mää jätin töissä melkein kaikki +25kg nostelut väliin. Passuutin työkaverit tai pomon tekemään ne. Joskus joutu +40kg nostamaan mutta nurisematta en sitä tehny ;)

Edellisenä päivänä ennen synnytystä en imuroinu kun en yksinkertasesti suppareilta kyenny :D :D Muuten tein kaikki niinkun ennenkin. Kai sitä voi jättää kaikki mitä haluaa, mitkä ei niin elintärkeitä oo, tuskin ne siivoukset kovin etäs lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ei tuu mieleen mitään....no, raskaiden taakkojen nostelu tietty, mutta harvemmin minä niitä ei-raskaanakaan nostelen.

Mä nostelin vikana päivänä ennen äitiyslomalle jäämistä kaljakoreja. :ashamed:

Pistin miehen pesemään tänään uunin. Suihkutin siis uuninpuhdistusainetta ja sitten hoksasin, ettei ehkä olekaan vauvalle hyvä, jos hengittelen moisia kemikaaleja, joten eikun ukko jynssäämään. ;)

Ei tarvitset potea huonoa omaatuntoa jos ei jaksa lähteä vaikka sukulaisjuhliin. Kaikki ymmärtävät kun olet raskaana ja väsynyt, muutoin menisi joukko herneitä neniin..

Vaikka mitkä :D

Raskauksia kun on niin erilaisia ja vaivoja jotka voivat tulla raskauden aikana.

Mä olisin halunnut jättää töissä ekaa odottaessa raskaiden taakkojen nostelun, mutta pomo oli sitä mieltä että raskaus ei ole sairaus, että nostella pitää niinkuin ennenkin...

Muuten kyllä mulla on raskaudet olleet ihan siedettävät, muuta en ole erityisesti välttänyt kuin niitä raskaita taakkoja.

Yhteistyössä