G: miten usein siivoat käsilaukkusi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hankey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mulla on tähän on iisi ratkaisu: mä en käytä käsilaukkua :D

Mutta sitten on hankalaa, kun vanhempainillassa tms pitää ottaa rahapussi, känny ym siihen pöydälle kun takki on käytävässä.

Mä olen joutunut luopumaan käsilaukun käytöstä ja siirtymään reppuun koska mun kohdalla se vain on käytännöllisempi. Sunnuntai- iltaisin yleensä katson et sieltä löytyy viikon juoksuihin kaikki tarpeellinen niin ei sitten tarvitse joka käänteessä tarkistella et kaikki on mukana.

Silloin aikoinaan käsilaukkuni siivosin vasta sitten kun sitä ei enää kiinni saanu.

Alkuperäinen kirjoittaja hankey:

Mutta sitten on hankalaa, kun vanhempainillassa tms pitää ottaa rahapussi, känny ym siihen pöydälle kun takki on käytävässä.

kukkaron voi jättää autoon ja puhelimen laittaa taskuun

Tätä mäkin tällä hetkellä noudatan, mutta aina miehen kanssa johonkin mennessä tulee ihan salaa tupattua sen taskuihin kaikki tavara... :whistle:
Tai jos sattuu liikekannalle jonkun muun ystävän kanssa, jolla sattuu olemaan kivan näköinen laukku, niin sitä hyödyntäen. :laugh:

kukkaron voi jättää autoon ja puhelimen laittaa taskuun

Kukkaro pyöräntarakalle ja vanha iso nokialainen kireiden farkkujen taskuun ;) No, jos kotona on joku aikuinen ei puhelinta edes tarvitse ottaa mukaan ja jos ei käy kaupassa samalla reissulla, rahapussinkin voi jättää kotiin.

Kai minä opin tuon käsilaukun kanssa elämään, vastahan olen alle vuoden harjoitellut.

Yhteistyössä