G: Miten teillä jaetaan lahjat?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttu

Vieras
Eli, ongelma on se, että 9v poika aavistaa tän pukkijutun jo, viime jouluna pukki kävi tuomassa lahjapussin pikkueteiseen kun poika oli mummin kanssa lenkillä, viemässä koiraa. No, nyt poika on ystäviensä kanssa pähkäillyt ja ne on päättänyt ottaa selville, miten se pukki ne lahjat tuo.

Eli, kuinkas teillä hoidetaan koko homma, ja missä ne paketit säilytetään ennen mahdollisen pukin tuloa?

Hyvää joulua kaikille!! =)

Meillä "pukki" käy aattoyönä ja jättää lahjat kuusen alle. Sieltä sitten lapset saavat aamulla herättyään avata yhden tai kaikki- ei olla vielä päätetty.

En vain tiedä vielä että kerrotaanko joulupukin olemassaolosta pari totuutta- jotenkin tuntuu valheelliselta sepittää kaikenmaailman tarinoita siitä miten se pukki lentää,jne.. :/

me lähdetään yleensä mun vanhempien luokse kahden pintaan..
mies menee lasten kanssa yleensä pihalle putsaamaan ja lämmittämään autoa ettei äidillä tarvitse hame päällä palella :ashamed: :whistle:
sit ku ovi menee kiinni niin tyhjennän kaapit kuusen alle... =)
ja sit kipsuttelen lämpimään autoon...

mä myös luulen tietäväni että lapsemme tajuavat jo miten ne lahjat sinne tulee...
ovathan he nähneet kun on kummitytöille ja serkkutytöille ostettu lahjat ja paketoitu..

mutta joulupukki asustaa silti rovaniemellä...
sitä on käyty katsomassakin...ja siellähän se asusteli =)

viedään mummulaan edellisenä iltana, mummu sitten laittaa kuusen alle. ja laittaa aamulla lapsille kamerakännykällä kuvan, että kattokaas mitä yön aikana tänne on ilmestynyt :o

isällä ne laittaa ne kuusen alle ennen kun ne ähtee kotoa. sitten me tullaan siskonkaa sinne enne niitä ja piilotetaan lahjat. joka vuosi ne ettii niitä ihan hädissään ja me nauretaan sisäisesti :D

sitten joku valtuutettu jakaa ne meille.

äidin luona tulee yleensä koko suku paikalle. siellä jaetaan 2-3 lahjaa per nuppi, juodaan kahvit ja sit porukka lähtee kotiin jossa ne saa loput lahjat.

siis eikö kellään käy oikeasti pukkia!?
Niin että lapset sen näkee jne.
Meillä käy joka vuosi. Joskus joku tuttu, monesti mies lähtee käymään jossakin ja yllättäen pukki tulee juuri silloin kun isä on autotallissa käymässä tms.
Tuo lahjat, jakaa muutaman paketin ja lähtee sitte naapuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
isällä ne laittaa ne kuusen alle ennen kun ne ähtee kotoa. sitten me tullaan siskonkaa sinne enne niitä ja piilotetaan lahjat. joka vuosi ne ettii niitä ihan hädissään ja me nauretaan sisäisesti :D

mä en nyt oikein tajunnut :o ketkä ne? sun omat lapset?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis eikö kellään käy oikeasti pukkia!?
Niin että lapset sen näkee jne.
Meillä käy joka vuosi. Joskus joku tuttu, monesti mies lähtee käymään jossakin ja yllättäen pukki tulee juuri silloin kun isä on autotallissa käymässä tms.
Tuo lahjat, jakaa muutaman paketin ja lähtee sitte naapuriin.

mein tuttu pukki kuoli 2v sitten ja lehtien pukit on alkkiksia tienaamassa viinarahoja tai muuten vaan tuppisuita. eli emme maksa tyhjästä, joen parempi olla ilman pukkia!

Yhteistyössä