G: miten teeskentelet orgasmin?

Mun exä kerran teeskenteli silleen et tuli heti muka minuutin jälkeen. totes vaan "hups, sori" ja kun kävin ihmettelemään miksei spermat valu niin sanoi et on runkannu niin paljon :LOL:

exälle riitti teeskentelyksi et voihki vähän kovempaa niin johan meni läpi :LOL:

Nikke
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Mun exä kerran teeskenteli silleen et tuli heti muka minuutin jälkeen. totes vaan "hups, sori" ja kun kävin ihmettelemään miksei spermat valu niin sanoi et on runkannu niin paljon :LOL:

No, eipä ihme että on exä ... :D

hölmökö

exälle riitti teeskentelyksi et voihki vähän kovempaa niin johan meni läpi :LOL:
ööö... siis miks se teeskenteli? miksei halunnu tulla oikeesti?? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Nikke:
No, eipä ihme että on exä ... :D
joo no, paras oli kun oli käytetty kortsu taskussa lastit sisällään. "Mä runkkasin enkä halunnu sotkea paikkoja" :whistle: :whistle: niin varmaan :xmas:

NaineN
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
En teeskentele koskaan! Ei ole tarvis sillä saan jos saan ja en saa jos en saa, mitä sitä esittämään. Ja mieheni tietää kyllä milloin saan sillä siihen ei perusyhdyntä riitä alkuunkaan :)
Samaa juttua täälläkin.

En koskaan teeskentele, miksi pitäisi?
Eihän seksi ole mikään suoritus, jonka on pakko päättyä orgasmiin. Eikä ainakaan minun mieheni itsetunto perustu siihen, saanko orgasmin joka kerta vai ei.

Yhteistyössä