Päivän eka kunnollinen nauru...Alkuperäinen kirjoittaja FINtastic:Sylkäsen eukkoa selkään...
voi apua mä pissaan housuun ku nauran vedet silmissäAlkuperäinen kirjoittaja FINtastic:Sylkäsen eukkoa selkään...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi apua mä pissaan housuun ku nauran vedet silmissäAlkuperäinen kirjoittaja FINtastic:Sylkäsen eukkoa selkään...
Hei! Mun prinssi on syntynyt myös 01/05! =) tähän näin väliin asiasta viidenteen... =)Alkuperäinen kirjoittaja FINtastic:Sylkäsen eukkoa selkään...
menikö läpi?Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:kerran teeskennellyt eläissäni kun en jaksanut enää..
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Mun exä kerran teeskenteli silleen et tuli heti muka minuutin jälkeen. totes vaan "hups, sori" ja kun kävin ihmettelemään miksei spermat valu niin sanoi et on runkannu niin paljon
No, eipä ihme että on exä ...
ööö... siis miks se teeskenteli? miksei halunnu tulla oikeesti?? :OAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:Mun exä kerran teeskenteli silleen et tuli heti muka minuutin jälkeen. totes vaan "hups, sori" ja kun kävin ihmettelemään miksei spermat valu niin sanoi et on runkannu niin paljon
exälle riitti teeskentelyksi et voihki vähän kovempaa niin johan meni läpi
joo no, paras oli kun oli käytetty kortsu taskussa lastit sisällään. "Mä runkkasin enkä halunnu sotkea paikkoja" niin varmaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nikke:No, eipä ihme että on exä ...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Mun exä kerran teeskenteli silleen et tuli heti muka minuutin jälkeen. totes vaan "hups, sori" ja kun kävin ihmettelemään miksei spermat valu niin sanoi et on runkannu niin paljon
Samaa juttua täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:En teeskentele koskaan! Ei ole tarvis sillä saan jos saan ja en saa jos en saa, mitä sitä esittämään. Ja mieheni tietää kyllä milloin saan sillä siihen ei perusyhdyntä riitä alkuunkaan