G: Miten raskautesi ovat eronneet toisistaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Kahdessa ekassa oksentelin aivan hirveästi, veikkaan että alku odotus kesällä vaikutti siihen.
Iho, hiukset ja kynnet kukoisti.
Takaa ei huomannut edes, että olen raskaana.

Nyt sitten tää kolmas; Ei pahoinvointia kuin vähän, väsymys järkyttävä, veren vuoto pari viikkoa sitten, samoihin aikoihin läsähti naama täyteen näppyä ei suoranaista finniä, mutta niiden alku asteita. Hiukset huonossa kunnossa. Hanuri leviää vaikka paino ei ole vielä noussut (rv 15).

Hassua miten totaalisen erilaiset ovat. Kaksi synnytystä on mennyt hyvin, pelkään että tämä tekee siinäkin asiassa toisin jos sinne saakka päästään..

Tyttöä kun ootin,perse kyllä levis - mutta muutoi kaikki ok.Naama kukki,ja ekan reijän sain hamapaaseeni.
Poikia kun ootin voin pahoin aina rv 17-20 asti..Molemmat pojat teki yhden reijän hampaisiin..Naama ei kukkinut..

Eka monikkoraskaus, toinen yksikkö - kummassakin voin alusta loppuun pahoin 3 tunnin välein, kummassakin laihduin (normaalipainoinen olen), hiukset menivät älyttömän paksuiksi molemmissa. Molemmissa olin saman mallinen, naaman iho kuivui... Ja kumpaakin sukupuolta saatiin.

Yhteistyössä