G: Miten pitkään sairaalassa section jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja pian sectioon
  • Ensimmäinen viesti
Joo, ja ettei sinua pelota mennä sektioon, niin normaaliraskaudesta ja sektiosta selviää varmaan max 4 päivän reissulla. Ei ne "normaalit" osastolla kauaa viipyneet :) Ja itse sektiosta toipuminen oli minulla tosi nopeaa, ettei siinäkään ole pelättävää. Minulla kesti vaan raskaudesta toipuminen kauan.
 
3 muksun äiti
Torstaina leikkaus aamusta ja kotiin tiistaina. Minulla oli voimat vievää pahoinvointia leikkauksen jälkeen pari päivää, joten viivyin pitempään toipumassa ja keräämässä ruokahalua ja voimia. Kotiin oli kivempi palata ilman huimausta ja heikotusta. Kätilöt eivät siltikään ois vielä päästäneet lähtemään, kun suoli ei toiminut. Leikkaava lääkäri antoi kuitenki luvan kotiutua.
 
Mamma jo

Kolme päivää. Oli tosi kova halu lähteä kotiin ja pääsimme jonkinlaiseen "avohoitoon" TAYSista. Minut kirjattiin ulos kolmen päivän päästä ja pikkuinen pari päivää myöhemmin, vaikka pääsikin kotiin kanssani. Meitä käytiin sitten sairaalasta katsomassa silloin pikkuisen "kotiutumispäivänä".
 
alannah
Eka tytön syntymän jälkeen olin viikon sairaalassa, toisen tytön syntymän jälkeen olin 5 päivää sairaalassa ja pojan syntymän jälkeen olin 5 päivää sairaalassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 14:58 tättärää kirjoitti:
keskiviikkona sektio ja sunnuntaina kotiin

Jep näin meilläkin, eivät olis päästäneet vastakuin tänään, mut mulla puski niin hirveen koti ikävän ettei ne muuta voineet kuin päästää pois :ashamed: ja lääkäri ei nähnyt siihen mitään estettä. Tikit menen poistamaan huomenna :)
 
MargeSimpson
mulle tehtiin hätäsektio torstaina ja seuraavana maanantaina pääsin kotiin, kun kätilön mukaan synnyttäneiden osastolle tarvittiin lisää tilaa! =) aika äkkiä leikkauksesta kuitenkin toipui.
 

Yhteistyössä