Ei mullekaan. Vauva joutui ahdinkoon ja kakkas veteen ja tuli kauheesti ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25794466:Riippuu tapauksesta. Toiset väittää että jakkaralla/istuvassa asennossa, mutta ei kyllä sopinut mulle yhtään.
tämä minunkin kokemuksen mukaan.Kannattaa roikkua pää alaspäin
Mulla myös kävi niin, että vauvan sydänäänet alkoi laskea. Tai siis vauvalla kävi niin... eikä se asento mullekaan sopinut. Hänellä oli kyllä napanuora kahdesti kaulan ympärillä, että olisiko senkin vuoksi ollut puoli-istuva asento parempi, en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25794487:Ei mullekaan. Vauva joutui ahdinkoon ja kakkas veteen ja tuli kauheesti ongelmia.
Kyljellään oli hyvä. Kontallaankin oisin voinut harkita.
Mun vauva jäi hartioistaan jumiin. Luulen että ihan vaan asennon vaihtaminen oli huono. Enkä osannut yhtään ponnistaa ja supparit loppui. Jos olisin pysynyt kontillaan niin en usko että olis mitään ongelmaa tullut.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25794508:Mulla myös kävi niin, että vauvan sydänäänet alkoi laskea. Tai siis vauvalla kävi niin... eikä se asento mullekaan sopinut. Hänellä oli kyllä napanuora kahdesti kaulan ympärillä, että olisiko senkin vuoksi ollut puoli-istuva asento parempi, en tiedä.
No mä olen tassutellut ympäriinsä ponnistusvaiheeseen asti, että on ollut vähän pakkokin vaihtaa asentoaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25794531:siispä silloin päätin että ponnistan aina siinä asennossa missä olen koko synnytyksen ajan tönöttänyt, enkä takuulla liiku mihinkään.
Mä en oo pystynyt liikkumaan mihkään kun oon ollut niin lääkkeissä. Toivoisin etten olis ollut mutta molemmat oli pakko käynnistää. Siinä vaiheessa ku oksitosiinia ja epiduraalia on riittävästi, ei kävellä enää mihkään. Tai tokalla kerralla olis pystynyt, mutta mä mielummin nukuin suppareiden välissä. Mulle tuli tuplana supparit ja pidemmällä välillä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25794552:No mä olen tassutellut ympäriinsä ponnistusvaiheeseen asti, että on ollut vähän pakkokin vaihtaa asentoa