G: Miten nimimerkkisi on syntynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
elokuvasta päätön ratsumies.
4053f16fedbcee0b8ab3a918214cb7a1.jpg

Heitin vaan kummemmin miettimättä jonkun nimimerkin. Ei ole yhtään minun tapaistani ottaa mitään äitiyteen liittyvää nimimerkkiä yhtään mihinkään, joten valitsin sellaisen kai etäännyttääkseni nimimerkin itsestäni (kun täällä kuitenkin kirjoitellaan anonyymisti). Mutta kun kerran heitin nimimerkin ajattelematta, tuli siihen vahingossa jotain omaa persoonaakin: Mörköäiti on pelottava äiti, ei mikään pullantuoksuinen eikä mikään vauvalehdestä tuttu äiti eikä mikään kiiltokuva.

Välillä olen miettinyt nimimerkin vaihtamista juuri tuon itsestäänselvän äiti-päätteen vuoksi. Aluksi ajattelin, etten alakaan kirjoitella tänne vakituisesti, mutta nyt kun niin pääsi käymään, niin...

Tällainen ketju on ollut joskus aiemminkin täällä. Se oli mulla vielä kirjanmerkeissä, joten linkitän sen tähän, niin voitte lukea lisää palstan eri nimimerkkien tarinoita: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2207769-kerro-mista-keksit-nimimerkkisi/

Näin unta, jossa seisoin kulottuneen nummen reunalla. Myrskypilvet halkesivat ylläni, kirkas valo sinkosi maahan ja siitä kaikui jylisevä ääni: "Sinä olet Turbojurpo ja Turbojurpona sanasi ovat tuleva saamaan enemmän painoarvoa kuin Mooseksen, Jeesuksen, Muhammedin ja Joseph Smithin yhteensä!"

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Näin unta, jossa seisoin kulottuneen nummen reunalla. Myrskypilvet halkesivat ylläni, kirkas valo sinkosi maahan ja siitä kaikui jylisevä ääni: "Sinä olet Turbojurpo ja Turbojurpona sanasi ovat tuleva saamaan enemmän painoarvoa kuin Mooseksen, Jeesuksen, Muhammedin ja Joseph Smithin yhteensä!"

Aika juhlavaa. Kyllä tässä kalpenee mun "No mää katoin tota kirjahyllyä ku se on tuossa edessä." :snotty:

Yhteistyössä