g: miten kauan pystyisitte olemaan erossa lapsistanne

tuos telkkaris oli joku juttu siit just äske yhes sarjassa?

mie luulen et esim. jos poitsu on mummolla niin viikonloppu vois mennä ohi ihan hujauksessa koska tiedän et hänellä on siel hyvä olla... mut sit sais tulla jo kotio
 
Turkilmas
Nyt on pisin aika menossa. Poitsu lähti Pohjois-Suomeen viime viikon lauantaina ja tulee perjantaina kotiin. Eli päivää vaille 2 viikkoa ollaan yhteensä erossa + olin sairaalassa viikon ennen sitä ja poitsu kävi vain kahdesti siellä (kun mua alkoi aina niin itkettää kun näin pojan).
 
En halua olla kuin yhden yön joten se on max..

Ollaan vuosia mietitty jos lähtis vaikka kaupunkilomalle viikonlopuks kaksin mutta aina ollaan otettu pakettimatka ja lapset mukaan. Meillä on (ihan oikeesti) mukavinta kun ollaan yhdessä.

Ollaan kolmekybäsiä vielä kun lapset täysikäisiä joten sitten sitä voi tehdä pitempiä reissuja kaksin jos huvittaa. Nyt ei huvita.

 
äitiii
Lapsi 4puol vuotias ja oli hiihtolomalla mummulassa 5pv. Ikävä oli aivan hirveä. Olin itse silloin kuumeessa ja flunssassa, mikä tietenkin pahensi oloani. Kun juttelimme puhelimessa, oli itkussa pitelemistä. En siis halunnut hänen kuulevan, että itken ikävääni, ettei hänen myös tulisi ikävä ja itku. Joskus on yhden yön tätinsä luona eli 1 vrk menettelee ja kaksikin.
 
No 4 yötä on ollut tähän mennessä pisin aika mitä ole ollut lapsista erossa,aika pitkältä tuntui,tosin riippuen siitä kenen kanssa lapset olisivat.Mutta pari päivää menee kyllä ihan suuremmitta ongelmitta.
 
äitykkä
Oli niin yksinäistä eilinen ilta ja yö kun kuopus oli yökylässä. Yleensä pidän yksinolosta mutta jotenkin nyt oli niin haikeeta, onneks vielä on tuo kuopus!
On enimmillään ollut viikonlopun isänsä matkassa pari kertaa vuoteen! Viikonloppu ollut aina maksimi!
 

Yhteistyössä