G:Miten kauan imetit/miten kävi rintavarustukselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaakuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaakuppi

Vieras
Eli otsikossahan se jo tulikin:

Kuinka kauan (kutakin lasta)olet täyismettänyt+osittaisimettänyt?...Ja miten kävi rintavarustukselle?

Oletko tyytyväinen muutokseen vai jurppiiko kärpäslätkät ;)

6 kk, ja huonosti kävi: mutta mulla nousi maitoa tosi reilusti aluksi, ja sitä oli muutenkin paljon, eikä alunperinkään toi liivikoko ollut ihan pienimmästä päästä. Korjasin tilanteen salilla ja olin tosi tyytyväinen lopputulokseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 17:40 aaakuppi kirjoitti:

Kuinka kauan (kutakin lasta)olet täyismettänyt+osittaisimettänyt?...Ja miten kävi rintavarustukselle?

Toi kärpäslätkämalli minua on ennenkin ihmettänyt ja olen siitä myös täällä kysynyt, mutten saanut siihen silloin vastausta. Eli kysyn tässä uudelleen: onko ihan totta, että joillakin niistä tulee lätkät, tyhjät pussukat? Olen 3 imettänyt näillä, joissa kokoa piisaa, eikä nämä sen kummemmiksi ole menneet. Täytettä on entiseen malliin, ei tietoakaan pannulapuista.

Kuopusta täysimetin 5kk ja imetin 7kk ikään asti ja huonosti kävi t.issien :kieh: ( no tehtävänsä täyttivät enemmän ku hyvin, joten eipä nillä enää mitään virkaa oo, jotta siinähän riippuvat.. B) )

No esikoinen oli kova syömään heti synnyttyään, eli jo osastolla sai lisämaitoa pullosta. Mulla ei maito lähtenyt tulemaan sitten millään. Poika siis suostui syömään vaan toiselta puolelta ja väen väkisin imetin osittain 1kk. Pullosta kun kerran tuli paremmin.
Kuopusta en saanut/pystynyt imettämään ollenkaan. Joutui teholle synnyttyään ja eihän siitä lypsämisestä mitään tullut kun stressiä oli muutenkin. Juosta kodin ja sairaalan väliä. :(

No, mutta siis A-kupista B-kuppiin siirtyi ja B-kupissa pysynyt. Tietty eriparia kuitenkin enkä tyytyväinen ole näihin lärpyttimiin. :/

Mulla oli alunperinkin pieni rintavarustus, lihavana B-kuppi ja kaksi lasta imettänyt ekaa 5kk tokaa 7kk ja nyt on sellaiset veltot maksaläiskät :\|
En tartte mitään liivejä, ja käytänkin yleensä toppeja.

Esikoista täysimetin reilut 4 kk ja osittain 1v
Kuopusta täysimetin reilut 5 kk ja osittain 1v

a-kuppi oli ennen ja a-kuppi nytten ja malli sama. Ei siis muutoksia.

Imetin reilu 3kk.Rinnat olivat riippurinnat jo monia vuosia ennen raskautta.Alle 20v. lähtien.Täytettä löytyy mutta rumat ovat. :/
Niin ja on yksi lapsi.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 17:40 aaakuppi kirjoitti:

...niin olis kai pitäny myös kysyä että onko ylipainoa/tai mitem paino on vaihdellu ? se varmaan asiaan vaikuttaa...ehkä :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 17:46 Peppari kirjoitti:
Mulla oli alunperinkin pieni rintavarustus, lihavana B-kuppi ja kaksi lasta imettänyt ekaa 5kk tokaa 7kk ja nyt on sellaiset veltot maksaläiskät :\|
En tartte mitään liivejä, ja käytänkin yleensä toppeja.

Vaikka rinnat oliskin riippuvat rinnat mun mielestä kannattais käyttää liivejä. Tissit saa tukea ja näyttävät sitä myöten paremmilta. Ja jos tykkää pikku toppauksista niin niillä saa ryhtiä lissä ja vähän muotoo.
Ja toisekseen ehkäsee ettei enemmän alkais riippumaan.

Itellä kans vähän riippuu mut oikeilla rintiskoilla näyttää hyvältä.

Molempia lapsiani imetin 1v 6kk. Pituutta minulla on 167cm ja painoa ennen raskauksia 58 kg jolloin oli a-kuppi. Synnyttämään mennessä painoin 74kg ja toisella kerralla 72kg. Synnytysten jälkeen painoin 65 kg ja kuppi oli imettäessä vaihdellen b-c. Nyt, kun olen lopettanut imetyksen minulla on b-kuppi ja painoa 64kg. Rinnat ovat hyvät näin. Jos laihtuisin, niin ehkä tulisi taas entiset rinnat, kun ei tämän suurempia painonvaihteluitakaan ole ollut. Raskauksien aikana rinnat pysyivät entisensä laisina. Maito nousi molemmilla kerroilla neljäntenä päivänä synnytyksen jälkeen ja silloin vasta kuppi muuttui. Maito nousi ihan maltillisesti, että eivätpä rinnat siinä päässeet venymään.

Imetin vähän reilut 9 kuukautta. Imetysaikana tissit oli tuskaisen valtavat, nyt palanneet samaan kokoon (C-kuppi) kuin ennen raskautta. Mallikin on sama, ei-roikkuva, mutta ympärillä on vähän ylimääräistä nahkaa =)

Viimisestä mulle jäi kauheet utareet, ei siis pienentyneet ollenkaan, niin kuin edellisistä, D-E kuppi siis, mieluusti ottaisi paljon pienemmät =)
Niin viimistä imetin 1v.4kk.

Yhteistyössä