G: mitäs teillä tapahtuu tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana elämä

Vieras
lapset 3v ja 5v juoksevat ympäri taloa ja kikattavat onnellisina kun isi tuli taas viikon jälkeen kotiin työreissulta :) 7kk istuu isänsä sylissä ja minä istun miehen kainalossa tässä. masuvauva potkiskelee masussa :heart: kyllä tämä on ihanaa! :)

Kaks poikaa on saunassa, vanhin likka tekee extended essay ja nuorin likka on kaverinsa kanssa huoneessaan . Mina ja mies ollaan keittion remonttihommissa. Onneksi alkaa olla loppusuoralla.

Nuorempi poika on tuossa ulkona kavereiden kanssa, esikoinen yskii huoneessaan. Mies selaa tekstitelkkaria ja minä etsin sopivaa asentoa tässä sohvan nurkassa, juttelemme tässä laiskasti yhdestä mökistä, joka on myynnissä, me joitten ei koskaan pitänyt kesämökkiä hommata...

Vanhempi tyttö meni isänsä kanssa saunaan.
Mä yritän saada pienempää nukahtamaan ekaa kertaa omaan sänkyynsä (koska tähän asti käytetty tissille nukahtaminen ei meinaa enää sujua) ja nyt pähkäilen, miten sen saa hoidettua ilman suurta parkua. APUA! Neuvoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Nuorempi poika on tuossa ulkona kavereiden kanssa, esikoinen yskii huoneessaan. Mies selaa tekstitelkkaria ja minä etsin sopivaa asentoa tässä sohvan nurkassa, juttelemme tässä laiskasti yhdestä mökistä, joka on myynnissä, me joitten ei koskaan pitänyt kesämökkiä hommata...

Mokki on kiva olla. :D

Neiti otti itelleen syömistä omaan huoneeseensa ja odottaa eläinsairaalan alkamista ite istun tässä ja mietin tekiskö jotain vai olisko vaan ja koirat vetää unta

mä odottelen salkkareita, lapsi leikkii, mies nukkuu. huomenna miehen isän hautajaiset, se varmasti jo painaa miehen mieltä niin nuo päiväunet tuntui venähtävän kun vieläkin on sängyssä :(

Mää ja mun mies istutaan olohuoneessa ja ootetaan et Salatut alkaa =) . Sitku alkaa niin käperryn miehen kainaloon kattoo. Samalla tässä tuskailen turvonnutta mahaa, eli siis oon raskaana ja rv 10+4 menossa nyt =) .

Kaikki kolme lasta yläkerrassa leikkimässä, mies koneella tossa vieressä sohvalla ja minä toisella koneella surffailen ja mitein että pyykit pitäis ripustaa, keittiö siivota, laitta iltapalaa muksuillee ja vielä muksut sänkyyn.

Yhteistyössä