G: Mitäs mieltä olisitte jos miehenne aikoisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos jos jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos jos jos

Vieras
1. ...mennä yön yli johonkin hotelliin ja kattomaan jotain jääkiekko/jalkapallopeliä ja luultavasti kaljaa ottamaan kaverinsa kanssa, kun ensimmäinen lapsenne olisi alle kuukauden ikäinen??

2. ...lähteä kaverinsa kanssa toiseen kaupunkiin hotelliin yötä ja kiertelemään baareja ja vetämään "kunnon kännit" ensimmäisen lapsenne ollessa parin tai muutaman kuukauden ikäinen?

Ja kysyn nyt muuten vaan kun mietin tässä kaikenlaista :D Ei siis ole mitään omia kokemuksia mutta mietin vaan.

1. Ihmettelisin et miksi lähtis lähimpään hotelliin( joka sijaitsee 60km päässä ) katsomaan jalkapalloa saati jääkiekko. Mut eiköhän se sais mennä.

2. Ihmettelisin taas et miksi pitäis jäädä hotelliin yöksi. Taksillakin vois tulla yöksi kotiin jos ei kukaan suostu kuskiksi.

Kakkosta ihmettelisin kovasti. Ihan huvin vuoksi vaan jonnekin hotelliin kännäämään, häh? Kai se olisi kuitenkin okei jos kyseessä olisi yksi kerta, kotona vauvan kanssa kaikki hyvin ja rahasta ei pulaa.

Ykkösen ymmärtäisin vähän paremmin, suoraan sanottuna jos meinaa ottaa niin parempi vaan ettei ole kotona. Känniset ihmiset ainakin ärsyttää minua tosi paljon. Ei mies kyllä meillä käynyt ensimmäisen lapsen ollessa ihan pieni, kun olin itse aika huonossa kunnossa ja väsynyt. Nyt toisen vauvan kanssa se on pariin otteeseen käynyt viihteellä kun jään ihan mielelläni vauvan kanssa kahdestaan (käy siis silloin kun esikoinen on mummolassa). Mutta sama juttu tietysti rahan kanssa.

Yhteistyössä