G: Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt ?

Poika söi just äsken aamiaisen nro. 2 kun heräs ekan kerran jo puoli 5 ja valvoi puoli 7 asti eli söi ekan aamupalan silloin :) . Mä tässä vetelen bulgarian jogurttia naamariin, juon kahvia ja selaan palstaa kun poika tuolla leikkii. Kohta teen pojan aamupesut ja omani ja lähdetään ulos.
 
3
Mies mennyt jo kuuden jälkeen töihin.
Poika meni äsken kouluun.
Kaksi nuorimmaista leikkii.
Ja minun pitäis nostaa takamukseni ja ottaa imuri esille ja alkaa imuroimaan - plääääh--
 
vieras
Mies nukkuu, pojat nukkuu (toinen kipeänä) joten ei mene kouluun ja toisella ei ole minne mennä (ei siis päässyt opiskelemaan) ja minä tässä valmistaudun töihin lähtöön. Eläimet makoilevat kuka missäkin. :)
 
Nanna
Mietin tässä just, mitä ihmettä vielä täällä teen! Pian pitää yhtä viedä kouluun kymppiin, nuorimman kans kauppaan, kun olen vielä lomalla. Koira haukkuu ties mistä syystä tarhassa, mies tekstas, että pitää muistaa hakee yks paketti postista. Sit unohdin tyhmä päällystää pojan ranskan kirjat ja ne odottaa tuos pöydällä. Aamupala syöty jo kuuden aikaan. Likalle pitää muistaa nakata liikuntakamat koululle tuon tokaluokkalaisen mukana....jospa menis. Sit vielä äippäneuvola. rv 27 hurahti just käyntiin. Seki muuten vajaan tunnin päästä, täs tulee kiirus!!!
 
emmalie
Ollaan kipeenä koko porukka. Ite notkun tässä koneen äärellä juotavan flunssalääkkeen kanssa esikoinen piirtää, keskimmäinen kattelee telkkua ja pikkumimmin laskin just manducasta lattialle leikkimään.
 
Kis-Kisu
Mies on lähteny töihin, esikoinen kouluun, keskimmäinen vetelee vielä unta kupoliin. Kuopus hyörii lattialla kiusaamassa kissoja, jotka yrittävät nukkua ja minä juon aamukaffettani ja mietin, et mitä tänään tehdään/syödään yms muita tärkeitä juttuja. :LOL:
 

Yhteistyössä