G: Mitäs JUHANNUS SUUNNITELMIA on??

Me päätettiin miehen kans lähteä ihan kaksin laivalle! Varattiin just matka ja otettiin oikein lyx-hytti, missä tilaa reilu 11 neliöö ja parisängystä telkkariin :D Poika menee isälleen, joten meillä vaihtoehdot aika vähissä, festarit ei nappaa :D :D :heart: :heart:
 
jaa-a..... :| poika on meillä,joten varmaan jotain lapsiystävällistä ellei mummu halua poikaa sillon luokseen kokolle yms :)
mut jos poika on meillä,niin tarvii koittaa keksiä jotain kun ei huvita tääl kerrostalolla kökkiä eikä meidän mökillekään viitsi mennä kun mun porukat ja mökkinaapurit viettää siellä aika kosteeta jussia :whistle:
on poika meillä tai ei,niin ei mitään hajua. :|
 
neito83
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Aion lähteä synnyttämään...mutta vasta kokon jälkeen :heart:
mä oon vakaasti päättämyt olla jo synnyttänyt juhannukseks! sitten grillaillaan anoppilassa! laskettuaika on 16pvä...
 
Perjantaina käynti "sukujuhlissa", äidin sisarukset perheineen kokoontuu yhteen. Sit loppu v.loppu mökillä, varmaan veneillen, uiden, paistaen makkaraa tms. Ollaan varmaan ihan oman perheen kesken, jos ei satu kukaan piipahtaan kylässä.
 
Me mennään miehen ja tytön kanssa anoppilaan jonne tulee myös minun äiti ja ehkä minun pikkuvelikin sekä miehen sisko perheineen (kaks poikaa) sekä luultavasti vielä miehen setä tulee myös.

Tehdään oma kokko siihen joen rantaan, onneks on oma ranta niin helposti pääsee myös uimaan. Saunotaa, grillataan, ihan perinteistä. Kumpikin mummu on täysin raittiita niin itse varmaan maistelemme olutta tai sidukkaa. Ehkä kalastellaankin.. Ihana sää ois tietenkin suotavaa niin ois kivempi olla sitten pihalla ja tyttökin vois olla hyvin vaunuissa =)
 
Mennään kai neidin päikkäreiden jälkeen perjantaina sukulaisten mökillä käymään, yöksi sitten taas kotiin. Saas nähä toistuuko sama homma lauantaina, vai ollaanko ihan vaan kotona ja pihalla... :) Mutta siis perheen kanssa. Kovin on isovanhemmat tyttöä hoitoon pyytänyt, mutta eipäs anneta. :D
 

Yhteistyössä