Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Seimishoppiin lähti munkin viimeisin tilaus, tilasin likoille Appamanin kirahvimekot ja kuopukselle minirodinin merenneito-pökätAlkuperäinen kirjoittaja Haapasalon Maija:Seimishopista hipseat (aikuisen vyötärölle kiinnitettävä vyölaukku, jossa istuin skidille), pääkallotuttipullo ja -tutti. Ja pojun mielestä tutti on liian pieni ja katsoo sitä aina tarjottaessa kummastellen - koittaa suuhun ja nakkaa pois.
Mekin tilattiin ja Helsingissä 18.5.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:3 lippua DISNEY LIVE: NALLU PUH juttuun lippupalvelusta. just sekunti si
Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Et sä ketään huijaa Lelukaupastako?Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Heh.
Enpäs kerrokaan.
Mä sain tänään sen!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Mä tilasin sen ennakkoon kun tuli ilmotus että voi tilata. =)
Lähettivätkö H&M:ltä vai saitko kaverilta?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä sain tänään sen!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Sain kamulta.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Lähettivätkö H&M:ltä vai saitko kaverilta?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä sain tänään sen!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Et varmaan tilaa siitä mitään niin ku en mäkään. :saint:
Voih, ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Sain kamulta.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Lähettivätkö H&M:ltä vai saitko kaverilta?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä sain tänään sen!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Juu en!! :saint: Kuopus jo osotteli sieltä tiettyjä kissavaatteita ja hoki silmät kiiluen "MAUMAUMAU". :heart:
Näinhän se menee. Hyvät on geenit!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Voih, ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Sain kamulta.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Lähettivätkö H&M:ltä vai saitko kaverilta?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä sain tänään sen!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Juu en!! :saint: Kuopus jo osotteli sieltä tiettyjä kissavaatteita ja hoki silmät kiiluen "MAUMAUMAU". :heart:
Meillä mies just eilen illalla sano ku tytöt kuvastoa selaili että kyllä noi kaks on isompana samanlaisia shoppailu hulluja ku äiti. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Näinhän se menee. Hyvät on geenit!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Voih, ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Sain kamulta.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Lähettivätkö H&M:ltä vai saitko kaverilta?Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä sain tänään sen!Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niille jotka sai kuvaston ennakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Häh, onks sellanenkin jo ilmestynytAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Eilen tilasin H&M:ltä syksy/talvikuvastosta ennakkoon lapsille vaatteita.
Meillä mies just eilen illalla sano ku tytöt kuvastoa selaili että kyllä noi kaks on isompana samanlaisia shoppailu hulluja ku äiti. :saint: