Täällä kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Samoin!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ev.Lut. seurakuntaan kuulun, mutta uskonnäkemykseni on huomattavasti väljempi ja laajempi kuin kirkon kanta.
Täällä kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Samoin!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ev.Lut. seurakuntaan kuulun, mutta uskonnäkemykseni on huomattavasti väljempi ja laajempi kuin kirkon kanta.
Serkkuni on wicca. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja sane:väestörekisteriin kuuluun. Wickalaisuutta olen miettinyt
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Ev.lut, mutta ateisti olen. Tai en ainakaan usko Jumalaan tai muuhunkaan..
Mie olen aina ymmärtänyt satanismin uskonnoksi vaikka se filosofiaa enemmän muistuttaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Tää ei ole uskonto, mutta elämänfilosofiani on satanismi.
Mihin uskoo kerettiläinen pakana? Kerettiläinen=vääräuskoinen kristitty Pakana=ei mihinkään maailmanuskontoon kuuluva.Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:Kerettiläinen pakana.
Alkuperäinen kirjoittaja mimoniandra:Mihin uskoo kerettiläinen pakana? Kerettiläinen=vääräuskoinen kristitty Pakana=ei mihinkään maailmanuskontoon kuuluva.Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:Kerettiläinen pakana.