G: Mitä tupakkamerkkiä poltat?

"vieras1"
[QUOTE="Nina";26694741]Hyi saatana..nyt meni sinusta viimeinenkin käsityksen ripe vaikka idioottina pidin sinua jo aiemminkin. Molemmat eukkosi kanssa vedätte röökiä...hyi s. Mahdat haista ja maistua pahalla....yöks![/QUOTE]

Sanoo tyyppi joka on mieletön läski, mut sehän ei ole yhtä ällöttävää ja haisevaa. :D
 
"Nina"
[QUOTE="vieras1";26694780]Sanoo tyyppi joka on mieletön läski, mut sehän ei ole yhtä ällöttävää ja haisevaa. :D[/QUOTE]

Ja mikä se sinun merkkisi on? Arvaisin, että nortti tais sitten oikein juntteuden huipentuma ja käärit sätkiä? :)
 
"..."
[QUOTE="...";26694807]mä oon vissii tämmönen "junttien huipentuma" ja käärin Bonuksen kultaisesta sätkiä :D[/QUOTE]

mun mielestä kun sätkät maistuu niin paljon paremmalle, kun askitupakka.. :)
 
Se on semmonen, et siinä on samassa sininen LM ja vihreä. Siinä on sellanen "nappula" filtterissä, et sitä ku painaa ni tulee mentholin makua sekaan.


[QUOTE="nainen";26689689]Hei, millaista se L&M Forward on?! Olen jo pitkään ihmetellyt, kun siinä lukee 2in1 tai jotain :D[/QUOTE]
 
iiiiii
minä poltin 10vuotta eka muutaman vuoden punasta mallu tai l&m sitte sinistä bonusta ja sitte vihreää pallimallia:D lopetin vuosi sitte...nyt alkanu tekeen mieli kamalasti;/
 
"vieras1"
[QUOTE="Nina";26694795]Ja mikä se sinun merkkisi on? Arvaisin, että nortti tais sitten oikein juntteuden huipentuma ja käärit sätkiä? :)[/QUOTE]

En mitään. Toisin kun sinä, läski, joka saastutat elimistösi rasvalla ja sokerilla ja saat diabeteksen, verenpainetaudin, sepelvaltimotaudin tai jonkun muun sairauden elämäntapojen takia. Ja kehtaat vielä moralisoida tupakoitsijoita. :D
 
[QUOTE="Nelli";26694584]Seli seli...ja talvella sanot et lopettamisen voi toteuttaa ainoastaan kesällä. Täysin turhaa ja naurettavaa selittelyä. Jos haluat lopettaa niin lopeta nyt heti ja pilko kotona olevat tupakkasi ja tee päätös ettet enää koskaan polta. Noin helppoa se on ja tupakointi jää lopullisesti kunhan sinnikkyyttä hieman löytyy. Paljon vaikeampaa on vaikkapa painon pudotus sillä kokonaan syömättä ei kukaan voi olla, mutta ilman tupakkaa pärjää kyllä.

Ja tiedoksi, että olen tehnyt molemmat. Lopetin tupakoinnin poltettuani lähes 10v askin päivässä. Ja laihdutin 2 vuoden aikana 47kg. Painon pudotus oli 100% vaikeampaa ja sen suhteen joudun taistelemaan joka päivä etten syö liikaa/epäterveellistä. Tupakka on vain huono muisto muttei vaikuta tänä päivänä enää mitenkään.[/QUOTE]

Ihan tiedoksi, että olen lopettanut jo kerran enkä polttanut raskaana ollessani. En kaipaa mitään saarnaa ja sanoinkin jo tuossa, että HALUA lopettaa vielä uupuu. En näe mitään ideaa tumpata sitä tupakkaa jos tekee sen vain hetkeksi. Lopettamisen pitäisi sitten olla koko loppuelämän päätös (raskaus ei sitä ollut, mutta en halunnut myrkyttää vielä sisälläni kasvavaa lastani) ja sellaista päätöstä en edes halua vielä tehdä. Nih!
 
"vieras"
[QUOTE="...";26694809]mun mielestä kun sätkät maistuu niin paljon paremmalle, kun askitupakka.. :)[/QUOTE]

aivan samaa mieltä. maistuvat ja tuoksuvat paremmalle. tosin se kääriminen itsessään myös on osa nautintoa.
 

Yhteistyössä