Auts! Mahtoi kirvellä ja tuli kaiketi puhdastaAlkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tuhannen päissäni kynsilakanpoistoaineella aloin hinkkaamaan ripsiväriä pois.
meillä taas peräpukamavoidetta liukasteena, ja kyllä se menthol tuntu aika jännältäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:en minä, mutta mies: laitto peräpukamavoidetta hammastahnana
sori..Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
ei sais nauraa... anteeksi! Kirvelikö?Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tuhannen päissäni kynsilakanpoistoaineella aloin hinkkaamaan ripsiväriä pois.
Mahtoi gyneä hymyilyttääAlkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
hyi :xAlkuperäinen kirjoittaja Pusse:Varmasti oon jotain itsekin "väärinkäyttänyt", mutta nyt ei tuu mieleen kun se kun veli ja serkkupoika olivat lähdössä yksiin ristiäisiin ja laittoivat kunnon vesikampaukset, suihkuttivat äitin suihkepullosta sitä vettä... Jossa oli kanankakkaa mukana, haisivat pojat aika hyvältä...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
Kyllä se pienesti kirveli. Tilanne oli aika kaaoottinen ja en siinä huuruissani oikein edes tajunnut tehdä mitään muuta kuin karjua. Silloinen kämppis sitten ystävällisesti tuli huuhtelemaan silmääni. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kk:ei sais nauraa... anteeksi! Kirvelikö?Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tuhannen päissäni kynsilakanpoistoaineella aloin hinkkaamaan ripsiväriä pois.
ei ole tapahtunut sulle, on vanha vitsi englanninkielisenä versionaAlkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en minä, mutta mies: laitto peräpukamavoidetta hammastahnana