G: Mitä tuotetta olet käyttänyt vahingossa luullaksesi sitä toiseksi tuotteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja suihkutettavaa dödöä hiuslakkana
  • Ensimmäinen viesti
ss
Hiusvahaa laitoin hammastahnan sijaan. Hyi hemmetti, että maistu karmeelle!!

Kerran luulin hoitoainetta shampooksi ja pesin hiukset sitten pari kertaa hoitoaineella. Ihmettelin, kun hiukset tuntu lähmäsiltä...
 
Nyt ilman nimeä
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
:LOL: sori..
 
Pusse
Varmasti oon jotain itsekin "väärinkäyttänyt", mutta nyt ei tuu mieleen kun se kun veli ja serkkupoika olivat lähdössä yksiin ristiäisiin ja laittoivat kunnon vesikampaukset, suihkuttivat äitin suihkepullosta sitä vettä... Jossa oli kanankakkaa mukana, haisivat pojat aika hyvältä...
 
aesd
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
Mahtoi gyneä hymyilyttää :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:
Varmasti oon jotain itsekin "väärinkäyttänyt", mutta nyt ei tuu mieleen kun se kun veli ja serkkupoika olivat lähdössä yksiin ristiäisiin ja laittoivat kunnon vesikampaukset, suihkuttivat äitin suihkepullosta sitä vettä... Jossa oli kanankakkaa mukana, haisivat pojat aika hyvältä...
hyi :LOL: :x
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
voda
Akkuvettä tuli juotua etelänmatkalla. Ostettiin se vesi huoltoasemalta, jossa akkuvedet oli juomavesien vieressä???
Raakaa kananmunaa juonut mukista, luulin sitä appelsiinimehuksi.
Naaman olen putsannut pumpulilla sekä kynsilakanpoistoaineella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Tuhannen päissäni kynsilakanpoistoaineella aloin hinkkaamaan ripsiväriä pois.
:LOL: ei sais nauraa... anteeksi! Kirvelikö?
Kyllä se pienesti kirveli. Tilanne oli aika kaaoottinen ja en siinä huuruissani oikein edes tajunnut tehdä mitään muuta kuin karjua. Silloinen kämppis sitten ystävällisesti tuli huuhtelemaan silmääni. :xmas:
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ilman nimeä:
Olin menossa gynegologille ja meinasin laittaa vähän tuoksuvoidetta tonne alas pesun jälkeen. Pääsin lääkärille ja hän rupesi tekemään tutkimuksiaan ja totesi. Eka kerta, kun joku on koristellu paikat. Olin sitten laittanu vahingossa kimallegeeliä halusteen sijaan.
ei ole tapahtunut sulle, on vanha vitsi englanninkielisenä versiona
 

Yhteistyössä