Poika 7,5kk oli viime yönä ekaa kertaa mummolassa yötä joten olen nukkunut yön toooodella hyvin ja aamulla heräsin vasta 8.30. Eli tätä tekisin jos ei ois mukulaa
Nukkuisin tai olisin täällä palstalla, sillä erotuksella että ei olis vauva tissillä, pystyisin kirjoittamaan kahdella kädellä ja taustalta ei kuuluisi Puuha-Peten hölinää ja "kato isi" -kiljuntaa.
Samaa mitä nytkin, eli olen netissä ja poljen samalla stepperiä. POitsu vielä unilla.
Mut näin yleensä - matkustelin enemmän. Nyt ei oo varaa, ainakaan tarpeeks.
Nukkuisin krapulaani pois ylihintaisessa vuokrayksiössä.
Jos olisin hereillä, potkisin edellisen illan bilerytkyjä pois jaloista ja herättelisin kavereita nurkista etsimään lompakoitaan, että voidaan laskea riittääkö kolikot pizzatilaukseen...
Mä en usko että olisin edes hengissä :/
Noi muksut on saanut mut jaksamaan todella rankkojen aikojen yli, kun itsemurhaakin aikoinaan haudoin niin en voinut sitä tehdä kun en halunnut että muksut jää puoliorvoiksi.
Kun mä olen ollut äiti jo yli 12 vuoden ajan, niin en yhtään osaa kuvitella missä olisin nyt ja mitä tekisin, jos noita kullannnuppuja ei olisi. En myöskään osaa kuvitella mihin suuntaan elämäni olisi lähtenyt, jos en olisi silloin tullut raskaaksi. Elin tavallaan semmoista taitekohtaa elämässäni silloin.