G: Mitä teille tarjoiltiin synnytyksen jälkeen?

Miehelle kahvia &leipää. Mulle teetä, leipää, omppumehua ja jugurttia. Lapsille mehua ja leipää :D Niin ja leivän päällä oli makkaraa ja juustoa.
Lapset oli mukana, kun kuopus syntyi niin äkkiä, että oottivat autossa synnärin pihalla.. :whistle: Ja pääsivät sitten poikkeuksellisesti saliin vauvaa kattomaan =)
Tämä siis Seks:ssä.
 
Minä en ole saanut koskaan yhtään mitään!! |O
Tosin sektioiden jälkeen aika on mennyt heräämössä, mutta toisen leikkauksen jälkeen kun oli ihan tajuissaan, olisi ollut kiva saada edes siellä osastolla sitten jotain extraa! Siis esim kuohuvaa. Esikoinen syntyikin yöllä ja olin vielä aamullakin niin pöpelikössä, että eipä siinä olisi mitään kurkusta alas saanutkaan.
Miehestä en tiedä, olisiko hänelle jotain tarjottu, kun ei ollut kummallakaan kertaa pelipaikalla. TYKS.
 
Voileipiä saatiin molemmat ja kahvin kanssa kahvileipää. Kuoharilaseissa oli alkotonta siideriä ja kahvi tarjottiin Äidin kuppi- ja Isän kuppi- teksteillä varustetuista kahvikupeista :heart: Synnärinä SKS.
 
Meillä poika syntyi klo: 07.09 aamulla, joten saatiin sitte kunnon aamupala: Kahvia, leipää päällysteineen, aamupuuroa, jogurttia, mehua jne. Hyvää oli :p Synnytyksen aikaan oli myös mehukannu vieressä koko ajan, niin että sai juoda välillä. Ja sairaalana oli Jorvi.
 
koko synnytyksen ajan sain mehukeittoa ja limpparia jota kätilö juotti mulle pillillä :D miehellekkin toi leipiä.
sit synnytyksen jälkeen molemmille omilla tarjottimilla kahvia,mehua,omenamehua kuoharilaseissa,leipiä -leikkeleitä-juustoa-kurkkua,jugurttia,olikohan muuta,ainiin sinisellä kuorrutettu sydän pipari :heart:
 
Kättärillä saimme sekä minä että mieheni iltapalan tyttelin synnyttyä: jukurttia, kahvia, leipää, mehua, olisiko ollut joku keksikin. Kuoharia tai muuta erikoista ei tarjottu.
Naistenklinikalla tarjottiin kummipojan syntymän kunniaksi (no ei, oli laskiaispäivä) laskiaispullia. En muista olivatko saaneet kuohuvaakin.
 
molemmilla kerroilla minipullot kuoharia, esikoisen syntyessä oli Elysee Arcticia (tms) ja tyttösen syntyessä rosékuoharia =) lisäks oli voileivät, kahvit ja pullat mulle ja miehelle.
Esikoinen synty Salossa ja kuopus L-PKS:sa joten yhteneväiset käytännöt ihan eri sairaaloissa.

Niin ja molemmat synty aamulla, eiskoinen 9.23 ja kuopus 05.50.
 
Kahvi / tee ja dominokeksit :). Lisäksi minä olen saanut sairaalan normaalin aamupalan tai lounaan vuorokaudenajan mukaan. Ja mehukeittoa - siitä tulee vieläkin aina synnytys mieleen. Meillä on ollut kuohuvat omasta takaa kaikilla kolmella kerralla mukana, ja aina on unohdettu juoda tai ei ole maistunut. Kättärillä on kaikki käyty hakemassa.
 

Yhteistyössä