G:Mitä teillä on päällä aatto-iltana?

  • Viestiketjun aloittaja ohis
  • Ensimmäinen viesti
firequeen
kun kohta lähdemme mummilaan, äidillä ja tyttärellä ovat siistit plyysisammarit ja neuletakit, isi farkuissa. illalla sitten saunan jälkeen kotosalla ollaan ihan yöasuissa... ja kun tyttö nukahtaa, lähtee yöasutkin... ;) !
 
Tytölle laitan jonkun lukuisista juhlamekoista, pojalle paitapusero ja kraka jos jaksan silittää - jos en jaksa niin sitten neulepusero. Mies tulee suoraan töistä, mustat suorat housut jalassaan (eli työhousut :) ) ja oletettavasti joku neulepusero, en muista minkä vetäisi päälleen aamulla. Ja minä...ääh, emmä tiiä! Joku mekko kai pitänee kaapista kaivaa, tai joku tunika.
 
vieras verkkareissa
Alkuperäinen kirjoittaja opetetaan lapsillekin:
Tietenkin Jouluna pukeudutaan juhla-asuihin. Täytyy osata erottaa juhla ja arki.
Joo, jos mentäis jonnekin toisaalle juhlimaan. Nyt vietetään kotiaatto ja ei stressata mistään eikä anneta vaatteidenkaan kiristää :D
 
kinuski
No ihan jotkut kotivaatteet ja saunan jälkeen yökkärit. Me ollaan ihan vaan kotona omalla porukalla, enkä mä kyllä mitään juhlavermeitä laittais vaikka johonkin muualle mentäisiinkin aattoa viettämään.
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja opetetaan lapsillekin:
Eli ette osaa opettaa lapsillenne tilannepukeutumista. Jossakin verkkareissa Joulupöytään? Vaikkapa kotonakin omalla porukalla? Sääli!
Joo voi kyynel. Kaksivuotias niin kovin tajuaa vielä vaatteiden päälle.
Harmi ku nei tullut äitiysiltapukua hankittua.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja opetetaan lapsillekin:
Eli ette osaa opettaa lapsillenne tilannepukeutumista. Jossakin verkkareissa Joulupöytään? Vaikkapa kotonakin omalla porukalla? Sääli!
Jos oltas menty jonnekin, niin kyllä pampula ois juhlamekon laittanut päälle.
Nyt kun oon kipeenä ja toinen leikkii eilen avatuilla lahjoillaan lattialla, ni ei tässä mitään kolttuja tarvita.
 

Yhteistyössä