G: Mitä teette kun lapset nukkuu päiväunia?

asd
Hyvinä päivinä siivoan ja laitan ruokaa sen jälkeen kun oon hetken istunut koneella ja herkutellut. Laiskoina päivinä jämähdän koneen ääreen palstailemaan niiden herkkujen kanssa enkä saa itsestäni mitään irti. Laiskat päivät vievät kyllä määrällisesti voiton.
 
ss
Meillä pestään pyykkiä lapsen hereillä ollessa ja imuroidaankin. Siinä ei kyllä kauaa nokka tuhise, joten en ymmärrä, miksi pitää hiki hatussa rehkiä, kun lapsikin lepää (nukkuu) :)

Minä yleensä vähän esivalmistelen iltaruokaa tai laitan uuniin kypsymään (jos kyse siellä valmistuvasta ruoasta) ja sitten ihan vaan otan rennosti, luen lehtiä, käyn netissä lukemassa uutisia, hyvinä ilmoina otan aurinkoa pihalla...jne jne...
 
Laitoin ruoan, pyykkiä piisaa lakananvaihtopäivänä, tyhjäsin/täytin tiskarin, järkkäilin parveketta/keittiötä/poikien huonetta, pikaputsi lintuhäkille, porkkanakakku uuniin ja keitin kahvia. :xmas:
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja tytty:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
No tuota. Onhan mulla kaks isompaakin viihdytettynä, mutta kysymys siis lienee yhden pienen lapsen äideille.
Miksei kahdenkin? Mulla molemmat tuolla nukkuvat päiväunia samaan aikaan.
No ei meillä tuon 1,5-vuotiaan lisäksi nuku kukaan muu. Ovat jättäneet päikkärit n. 2vee pois.
Mulla 3,5-vuotias sekä 5-vuotias lisäksi. Eivät nuku päiväunia siis.
 

Yhteistyössä