Juuh, en mäkään tuota maksalaatikkoa...tai hitto, teinköhän mä kerran vuosia sit jouluksi???Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:en näitä enkä maksalaatikkoa, kaalikeittoa tai lihaperunalaatikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Okei tillilihaa en myöskään ole tehnyt, enkä merimiespihvejä, enkä Lindströmin pihvejä...
Et ole saanut sitten kunnon makkarakastiketta ..sitä perinteistä.Alkuperäinen kirjoittaja sh-äippä:En ole koskaan tehnyt makkara-kastiketta. En tykkää siitä yhtään! Makkara kyllä menee uunilenkkinä tai grillattuna, mut makkara-kastike ajatuskin tekee vaan niin pahaa
äkkiä tekemään, se on helppoa ja hyvää, kunhan saa hyvää käristyslihaa.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Ja poronkäristystäkään en ole tehnyt.
Kauanko annoit kiehua, jotta tuli kypsää?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mie oon tehny lihakeittoa karjalanpaistilihoista ^.
mä teen lihakeiton sian tai naudan paistisuikaleista, pyöräytän ne vain ensin pannulla ja laitan perunoiden sekaan kypsymäänAlkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:Kauanko annoit kiehua, jotta tuli kypsää?Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mie oon tehny lihakeittoa karjalanpaistilihoista ^.