g: mitä tänään ruokana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lounaaksi on kana-kanttarelli kastiketta ja pastaa, salaattia tms. Välipalaksi teen lettuja. Päivälliseksi on tulossa lammas-linssi pataa, tuoretta leipää tahinakastiketta ja rehuja. Jälkkäriksi appelsiiniriisiä.

Mä esitän aiheen ulkopuolisen vastakysymyksen: Mitä toi g tossa tarkottaa? Kysymys on englanniks question eli alkaa q-kirjaimella (kuu, ei gee). Sitäkö tässä haetaan? Sori nipotus, oon nähnyt tota geetä täällä enemmänkin ja ihmetellyt. Ruokaan ei ole vastausta, meillä syödään mitä mies milloinkin kokkaa :)

öööööööööööööööö
Mä esitän aiheen ulkopuolisen vastakysymyksen: Mitä toi g tossa tarkottaa? Kysymys on englanniks question eli alkaa q-kirjaimella (kuu, ei gee). Sitäkö tässä haetaan? Sori nipotus, oon nähnyt tota geetä täällä enemmänkin ja ihmetellyt. Ruokaan ei ole vastausta, meillä syödään mitä mies milloinkin kokkaa :)
g tarkoittaa gallupia..............

"moido"
Keitin nakkikeiton. Saa nähdä syökö sitä kukaan, lapset on taudissa. Mustikkamuffineja tein myös, jos ne maistuis paremmin lapsille ja saapa lastenvahtikin kahvin kans, minä kun lähden pian töihin.

Illallakin siis mies töistä tullessaan syö sitä samaa nakkikeittoa, ja minä otan töihin evääksi.

Yhteistyössä